هنر و فرهنگ می‌تواند آرامش را برای انسان امروزی به ارمغان بیاورد

صبح دوشنبه ۲۹ مهر ماه ۱۳۹۸ مهدی سیدین‌نیا رئیس حوزه هنری استان قم به همراه معاونان و کارشناسان این حوزه با اقدس کاظمی قمی پیشکسوت و فعال حوزه فرهنگ و هنر قم دیدار و گفتگو کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان  قم،‌ صبح دوشنبه ۲۹ مهر […]

صبح دوشنبه ۲۹ مهر ماه ۱۳۹۸ مهدی سیدین‌نیا رئیس حوزه هنری استان قم به همراه معاونان و کارشناسان این حوزه با اقدس کاظمی قمی پیشکسوت و فعال حوزه فرهنگ و هنر قم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان  قم،‌ صبح دوشنبه ۲۹ مهر ماه ۱۳۹۸ مهدی سیدین‌نیا رئیس حوزه هنری استان قم به همراه معاونان و کارشناسان این حوزه با اقدس کاظمی قمی پیشکسوت و فعال حوزه فرهنگ و هنر قم دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار اقدس کاظمی به تشریح سوابق ادبی و فعالیت‌های اجتماعی خود پرداخت و کتاب‌ها و آثار منظومی که درباره موضوعات مختلف از جمله فرهنگ قم، تاریخ اسلام به‌ویژه واقعه عاشورا و ‌آسیب‌های اجتماعی سروده و یا تالیف کرده را معرفی کرد.

در ادامه سید مهدی سیدین‌نیا درخصوص معرفی فعالیت‌های فرهنگی هنری هنرمندان قم اظهار داشت :« قم شهر ویژه‌ایست و از نظر نیروی انسانی فرهیخته سرآمد است. سرمایه‌های بسیار خوبی در قم هست که باید از آنها استفاده کرد.»  

وی در خصوص مدیریت فرهنگی نیز خاطرنشان کرد: «هر کسی برای فرهنگ کشور کاری انجام دهد باقیات صالحاتی از خود به جا گذاشته‌است. بخصوص ضرورت توجه به فرهنگ و هنر در این دوران بیش از پیش است چرا که زندگی امروز درگیر دغدغه‌‌های بسیاری‌ست و هنر و فرهنگ می‌تواند آرامش را برای انسان امروزی به ارمغان بیاورد.»

رئیس حوزه هنری استان قم در خصوص فضای فرهنگی قم نیز متذکر شد: «اتفاقات فرهنگی قم، هنرمندان و خدمات آنها باید تبلغ و معرفی شود تا آنچه هست چنان که شایسته‌اش است بدرخشد. هر چند هر حرکت درستی بالاخره روزی دیده می‌شود. چنانکه ممکن است کتابی در قرن ۲ و ۳  نوشته شده باشد اما در دوران خود به خوبی به آن توجه نشده باشد و امروز بعد از گذشت قرن‌ها ارزش آن نمایان شود.»