- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

همزمان با هفته ملی کودک، طرح «دست‌های مهربان ۳» در قم اجرا می شود

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در سومین سال پیاپی طرح «دست‌های مهربان» در هفته ملی کودک در قم همزمان با سراسر کشور اجرایی می وشد، در این طرح کودکان اسباب بازی‌های سالم خود را به کودکان بی‌بضاعت و کم برخودار هدیه می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به فرا رسیدن هفته ملی کودک اظهار کرد: همزمان با این هفته در سومین سال اجرای طرح دست های مهربان معاونت امور جوانان هلال احمر آماده دریافت و جمع آوری اسباب بازی های سالم برای اهدای آن به کودکان حاشیه نشین و کم برخودار است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح بشردوستانه نونهالان با سبک زندگی نیکو آشنا می شوند و فضایل انسانی از جمله سخاوت و بخشش چیزهایی که برای خود می پسندند به همنوعانشان را در قالب طرحی نیکوکارانه تمرین می کنند، افزود: اجرای طرح «دست‌های مهربان» در کانون غنچه ها هلال احمر در دوسال گذشته با استقبال خوبی از سوی کودکان عضو این کانون ها رو برو شده است و در راستای آن، کودکان اسباب بازی‌های سالم خود را به کودکان بی‌بضاعت هدیه می‌دهند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: امسال نیز در سومین مرحله اجرای این طرح ملی، از همه مردم استان دعوت می کنیم تا با مشارکت در این طرح بشردوستانه، ضمن آموزش عملی بخشندگی به کودکان خود، شادی این هفته را با کودکان محروم شهر تقسیم نمایند. بر این اساس علاقمندان می توانند جهت تحویل اسباب بازی های سالم به مرکز امور جوانان هلال احمر واقع در خیابان ۱۹ دی، انتهای خیابان هلال احمر مراجعه نمایند.