همراه اول در نیمه شعبان امسال در جمکران خوش درخشید

همراه اول در نیمه شعبان امسال  با ارائه بهترین امکانات خود  در جمکران خوش درخشید موجب جلب رضایت مردم شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سید اسدا… دهناد با اشاره به حضور میلیونی مشتاقان و منتظران ظهور حضرت بقیه ا…(عج) در جمکران گفت: در نیمه شعبان امسال با افزایش بی تی اس های همراه […]

همراه اول در نیمه شعبان امسال  با ارائه بهترین امکانات خود  در جمکران خوش درخشید موجب جلب رضایت مردم شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سید اسدا… دهناد با اشاره به حضور میلیونی مشتاقان و منتظران ظهور حضرت بقیه ا…(عج) در جمکران گفت: در نیمه شعبان امسال با افزایش بی تی اس های همراه اول نسبت به سال گذشته در محدوده مسجد مقدس جمکران ، مشترکان علی رغم حضور جمعیت انبوه ، از ارتباطات بسیار خوبی برخوردار بودند.

عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار کشور با اشاره به تشکیل کمیته های تخصصی درکشور و استان قم جهت پیش بینی ظرفیت مورد نیاز مسجد مقدس جمکران افزود: ۱۵ بی تی اس در مسجد مقدس جمکران و ۱۰ بی تی اس در مسیر مسجد مقدس جمکران جایگذاری شد.

دهناد خاطر نشان کرد: نسبت به سال گذشته ۸ بی تی اس اضافه شد که خوشبختانه این افزایش بی تی اس ها باعث شد هیچ نقطه کوری در منطقه نداشته باشیم و همه زائرین در هر لحظه که نیاز به ارتباط داشتند از آن بهره بردند.

وی گفت: در کنار بحث پوشش تلفن همراه ، ظرفیت سوئیچ استان قم هم از ۱۲۵۰ هزار شماره به ۱۳۵۰ هزار شماره افزایش یافت.

وی افزود: همراه اول در این زمینه بالغ بر ۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرد که از اهداف آن سرویس دهی مناسب در ایام نیمه شعبان بود.

مدیر مخابرات منطقه قم در ادامه گفت: در کنار بحث تلفن همراه ، ۶۶ باجه تلفن همگانی راه دور نیز در محدوده مسجد مقدس جمکران راه اندازی شد که از ساعت ۲۰ شب نیمه شعبان تا ۵ صبح فردا کلیه مکالمات آن رایگان در اختیار زائران قرار گرفت.

توزیع ۲۰ هزار بطری آب آشامیدنی و ۱۰۰ هزار صلوات شمار نیز از دیگر اقدامات همراه اول در جمکران در شب نیمه شعبان امسال بود.