- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

همایش پیشگامان بصیرت، مدافعان ولایت در قم برگزار می شود

همزمان با دهه بصیرت همایش پیشگامان بصیرت ، مدافعان ولایت” از سوی بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم و هیات دعای سمات والدین معظم شهدا در قم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: این همایش پس از حماسه ۹دی آغاز شده و با هدف گرامی داشت دهه بصیرت و حرکت خودجوش مردم در ۹ دی سال ۸۸ هر ساله برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین هنرمند روز سه شنبه دهم دی ماه در گفت و گو با خبرنگار ایثار افزود: والدین شهدای استان قم به پیروی از سیره شهدا و با عمل به وصایای شهدا که تاکید بر پیروی از ولایت فقیه و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، همواره در صحنه حاضر بوده‌اند، وارثان شهدا در طول سال‌های بعد از دفاع مقدس نیز هر جا احساس کردند که برای دفاع از نظام و ولایت لازم است در صحنه حضور یافته‌اند و پیشگام بوده‌اند.

 وی عنوان کرد: برای حضور در این همایش از تمامی خانواده‌های شهدا و ایثارگران دعوت بعمل آمده تا مراسمی باشکوه در یازدهمین سال این همایش برگزار شود و باری دیگر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این پیشگامان بصیرت و مدافعان ولایت گردهم می‌آیند تا بر آرمان‌هایشان تاکید کنند.

حجت الاسلام هنرمند خاطر نشان کرد: این همایش روز جمعه ۱۳ دی ماه ساعت ۱۵ در دفتر مقام معظم رهبری با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم  برگزار می شود.

هیات دعای سمات از سال ۷۶ و با همت آیت‌الله بدلا، حاج آقای زین‌الدین، حاج آقای میره‌ای، حاج آقای جهانگیرزاده و دیگر والدین شهدا در قم تشکیل شده و هرهفته خانواده شهدا را در مساجد، خانه‌های شهدا، دفتر رهبر معظم انقلاب در استان ، مجموعه فرهنگی سوم خرداد گردهم آورده تا در این محفل معنوی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کند.

هم اکنون این هیات در قالب تشکل والدین معظم شهدا در استان قم فعالیت می نماید.