همایش همگانی دوچرخه سواری در شهر قم برگزار می شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از برگزاری همایش همگانی دوچرخه سواری در شهر قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مجید رفیعی با اشاره به همایش همگانی دوچرخه سواری در شهر قم، اظهار داشت: این سازمان در سال ۹۷ نیز به دنبال برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در سطح شهر قم […]

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از برگزاری همایش همگانی دوچرخه سواری در شهر قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مجید رفیعی با اشاره به همایش همگانی دوچرخه سواری در شهر قم، اظهار داشت: این سازمان در سال ۹۷ نیز به دنبال برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در سطح شهر قم است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم ادامه داد: یکی از برنامه های این سازمان برگزاری همایش های عمومی است که بدین منظور این هفته همایش همگانی دوچرخه سواری در شهر قم ویژه آقایان برگزار می شود.
رفیعی ابراز داشت: این همایش با مشارکت مشارکت هیئت دوچرخه سواری استان قم روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود و شرکت کنندگان باید ساعت ۷:۳۰ صبح در بلوار زائر حضور داشته باشند.
وی ضمن دعوت از شهروندان برای حضور در این همایش ورزشی، بیان داشت: افرادی که فاقد دوچرخه هستند نیز می توانند از دوچرخه های امانی که در محل برگزاری همایش تدارک دیده شده استفاده کنند و در این برنامه ورزشی حضور داشته باشند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برگزاری این همایش ها را مفید دانست و گفت: این همایش ها علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در جامعه، شهروندان را برای استفاده از دوچرخه تشویق می کند.
منبع خبر: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم