- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

همایش دوچرخه‌سواری با شعار «سازگاری با کم‌آبی» در قم برگزار شد

همایش دوچرخه‌سواری کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان قم همزمان با هفته دولت و با شعار «سازگاری با کم‌آبی» در بوستان غدیر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مدیرعامل و جمعی از کارکنان و فرزندان کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان قم در این همایش که روز جمعه برگزار شد، فاصله ۹ کیلومتری بین ستادمرکزی آبفای استان تا بوستان غدیر را رکاب زدند و بر لزوم حفظ منابع آبی و سازگاری با شرایط کم‌آبی تاکید شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در حاشیه این همایش هدف از برگزاری این‌گونه برنامه‌ها را نهادینه کردن ورزش همگانی بین همکاران و خانواده‌های آن‌ها دانست، اظهار داشت: امیدواریم همکاران ما با حضور در این برنامه‌ها لحظاتی خارج از دغدغه‌های شخصی و کاری در یک محیط آرام و بانشاط به ورزش بپردازند.

وی با اشاره به تسهیلات و امکانات فراهم‌شده برای ترغیب و تشویق کارکنان آبفا به امر ورزش گفت: سلامتی و نشاط کارکنان در زندگی شخصی و کاری بسیار مؤثر است و در همین راستا تلاش کردیم که امکانات اولیه برای ورزش را برای همکارانمان مهیا کنیم.

دکتر صادق پور که خود برای رفت‌وآمد به اداره از دوچرخه استفاده می‌کند، از سایر کارکنان خواست با توجه به امکاناتی که برای آنها، فراهم شده با دوچرخه به اداره رفت‌وآمد کنند.

وی پرداختن به امر ورزش همگانی در ادارات را کار ملی دانست و خاطرنشان کرد: همه ما باید به سهم خود در همگانی کردن ورزش که سلامت و شادابی جامعه را به دنبال دارد، کمک کنیم.

گفتنی است در پایان با حضور رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان از نفرات برتر تقدیر و به تمام کسانی که در این همایش حضور داشتند نیز هدایایی اهدا شد.