همایش تجلیل از پدران آسمانی در قم برگزار می شود

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: همایش تجلیل از پدران آسمانی با حضور ۳۰۰۰نفر از پدران و فرزندان معظم شهدا در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار سید جواد هاشمی صبح امروز  در نشست خبری با رسانه ها که در ساختمان بنیاد شهید […]

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: همایش تجلیل از پدران آسمانی با حضور ۳۰۰۰نفر از پدران و فرزندان معظم شهدا در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار سید جواد هاشمی صبح امروز  در نشست خبری با رسانه ها که در ساختمان بنیاد شهید بلوار جمهوری برگزار شد ،اظهار داشت: این همایش با هدف تجلیل و تکریم از مقام شامخ پدران شهدا و فرزندان آسمانی ایشان که خود پدران وارثان ایثار هستند، برگزار می شود.
وی ادامه داد: تجلیل و تکریم والدین معظم شهدا و خانواده معظم شهدا بزرگداشت ارزشها است،‌ شهدا جانشان را برای حفظ ارزشها، عزت، امنیت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و احیای امر به معروف و نهی از منکر فدا کردند.
وی تصریح کرد: تبعیت از فرمان ولایت فقیه و ایستادگی در برابر ظلم و ستم و دفاع از مظلومان، توصیه شهدا است، شهدا به امیر مومنان علی (ع) اقتدا کردند،‌آنان با ایستادن در برابر ظلم و استکبار برای برپایی عدالت زمینه ساز واقعی ظهور بودند.
وی اضافه کرد: امروز مدافعان حرم در مسیر همان شهدا هستند شهدا برای دفاع از اسلام و مسلمین ایستاده اند و در برابر استکبار و اسلام دروغین مقاومت کردند و سرانجام خون شهدا به ثمر نشست و دشمنان زبون و خوار باری دیگر سیلی محکمی از ملت ایثارگر خوردند.
دیدار از ۳۵۴۰ خانواده معظم شهید در سال گذشته
سردار هاشمی تاکید کرد: امروز به واسطه خون پاک شهدا و ایستادگی خانواده شهدا ایران بعنوان کشوری مقتدر در منطقه اثر گذار است، تکریم خانواده معظم شهدا تکریم ارزشها است، لذا در قالب طرح سپاس از خانواده معظم شهدا سال گذشته در قم از ۷۱۲۱دیدار انجام شده ۳۵۴۰دیدار از خانواده معظم شهدا بوده است.
وی عنوان کرد: امسال نیز تا کنون ۲۵ دیدار از خانواده معظم شهدا با حضور ائمه جمعه قم و نماینده ولی فقیه در استان قم و استاندار قم صورت گرفته است.
مدیرکل بنیاد شهید ضمن تقدیر از مسئولان به جهت حضور در برنامه های دیدار از خانواده شهدا افزود: سال گذشته نیز حضور ائمه جمعه و استاندار قم در برنامه طرح سپاس پر رنگ و اثر گذار بوده است.
حضور ۳۳۷۵ نفر از والدین معظم شهدا در طرح پایش سلامت
سردار هاشمی ادامه داد: سال گذشته ۳۳۷۵نفر از والدین معظم شهدا تحت پوشش طرح پایش سلامت قرار گرفتند، در سال گذشته از طریق ۷۰ پزشک عمومی و متخصص والدین ویزیت شدند.
وی تعداد مراکز درمانی،‌کلینیکی و پاراکینیکی تحت قرارداد را ۱۳۲ مرکز در استان قم عنوان کرد.