هماهنگی برای مراسم اعتکاف در بخش کهک

جلسه هماهنگی مراسم اعتکاف در بخش کهک  برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،این جلسه با حضور مسئولین ادارات و نهادهای شهر کهک در سالن اجتماعات بخشداری این شهر برگزار شد. رئیس دفتر سازمان تبلیغات اسلامی شهر و بخش کهک در این جلسه اعتکاف را یکی از سنت های حسنه و قرآنی و […]

جلسه هماهنگی مراسم اعتکاف در بخش کهک  برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،این جلسه با حضور مسئولین ادارات و نهادهای شهر کهک در سالن اجتماعات بخشداری این شهر برگزار شد.
رئیس دفتر سازمان تبلیغات اسلامی شهر و بخش کهک در این جلسه اعتکاف را یکی از سنت های حسنه و قرآنی و بهترین فرصت برای بازنگری وضعیت روحی و معنوی انسان دانست.
حجت الاسلام المدنی اظهار داشت: شخص معتکف فرصت می یابد که درباره رابطه خودش با خداوند متعال به تفکر بپردازد و آن را مورد بازرسی قرار دهد.
وی در ادامه به آثار بسیار خوب اعتکاف اشاره نمود و عنوان کرد:در تلاش هستیم که این مراسم معنوی و سنت حسنه الهی هر چه با شکوهتر انجام گیرد.
رئیس دفتر سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مراسم اعتکاف از روز یازدهم دوازدهم و سیزدهم فروردین برابر با روزهای سیزدهم چهاردهم و پانزدهم رجب برگزار میشود افزود:این مراسم در شهر کهک و روستاهای صرم،خورآباد،فردو،کرمجگان، خاوه و سیرو در ۸ مسجد برگزار می شود.
حجت الاسلام المدنی عنوان کرد سال قبل تعداد معتکفین ۱۲۰۰ نفر بوده است که با توجه به استقبال و ثبت نام انجام شده پیش بینی می شود که این تعداد در سال جدید به ۱۶۰۰ معتکف برسد.
در پایان این جلسه مسئولین ادارات و نهادهای شهر و بخش کهک قول همکاری و مساعدت برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم معنوی را دادند.