- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

هفتمین اجلاسیه نخبگان حقوقی و قضائی کشور در مشهد مقدس آغاز به کار کرد

در این ‌اجلاسیه که با شعار جهاد حقوقی عدالت خواهی و ‌مبارزه با فساد آغاز به کار کرده تا ۱۴ شهریور به کار خود ادامه‌خواهد داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سینا سپهری مسئول بسیج حقوقدانان استان قم در حاشیه این اجلاس گفت: جامعه حقوقی و قضایی کشور نیازمند برپایی چنین برنامه هایی می باشد.
وی با برشمردن نقش کلیدی بسیج در آبادانی میهن اسلامی افزود بسیج حقوقدانان نیز در کنار سایر اقشار بسیج به این امر مهم مشغول می باشد.
مسئول بسیج حقوقدانان استان قم به حضور پر رنگ استان قم در این اجلاسیه اشاره کرد و افزود نخبگان حقوقی و قضایی استان قم با حضور در انجمن های تخصصی این اجلاسیه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و در زمینه بررسی معضلات حقوقی و قضایی فعالیت خوب و‌مثمر ثمری داشته اند.
سپهری در پایان با اشاره به حضور مقامات عالی قضایی در این اجلاسیه گفت:سخنان و بیانات مسئولین قضایی کشور من‌جمله حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور و آیت الله کعبی از اساتید مطرح حوزه علمیه قم در این اجلاسیه بسیار راهگشا و دقیق بوده و انشالله در آینده جامعه حقوقی کشور باالاخص جامعه حقوقی و قضایی استان قم این بیانات را سرلوحه اقدامات و فعالیت های خود قرار دهند.
*پایان خبر*
* سید کاظم موسوی هاشمی*