- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

هردانش آموز می تواند یک پیام رسان برای مدرسه خود باشد

معاون سازمان دانش آموزی قم گفت: هردانش آموز می تواند یک پیام رسان برای مدرسه خود باشد وما در خبرگزاری پانا قم در نظر داریم که از طریق تربیت دانش آموزان خبرنگار،به بیان اخبار مهم مدارس ونشان دادن آنها برای دانش آموزان واولیاء آنان وحتی مسئولان مربوطه اقدام نماییم.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، معاون سازمان دانش آموزی قم صبح امروز در کلاس توجیهی آموزشی دانش آموزان برای آشنایی با ریزه کاری های خبرنگاری که باحضور یکی از خبرنگاران پیشکسوت قم درسالن جلسات سازمان دانش آموزی قم برگزار شد،با اشاره به این مطلب اظهار داشت:خبرگزاری پانا به عنوان تنها خبرگزاری رسمی دانش آموزی دنیا در کشور ایران اسلامی به فعالیت مشغول است واز بدو تاسیس آن تاکنون توانسته است که نسل خوب وبا انگیزه ای از دانش آموزان علاقمند به حرفه خبر را آموزش وبه جامعه معرفی نمایند.
مهدی جنتی افزود:ما در کلاس های آموزشی خود همواره سعی نمودیم که از تجارب افراد صاحب نظر وپیشکسوت نیز برای آموزش دانش آموزان علاقمند بهره گیری نماییم ودرصورت حمایت مسئولان مربوطه می توانیم که فعالیت های خود را درتمامی مدارس با گستردگی بیشتری ادامه دهیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما راجع به زمینه های فعالیت این خبرگزاری اظهار داشت:برخلاف تصور رایج در باره خبرگزاری دانش آموزی،ما امکان درج وپوشش سایر اخبار را داریم وحوزه فعالیت ما محدود به مدارس نیست.
جنتی در ادامه خاطر نشان کرد:ما درصورت مشاهده استعداد به این حرفه دربین دانش آموزان،در حد توان خود در این زمینه از آنان حمایت خواهیم کرد.
شایان ذکر است که در این کلاس توجیهی ،از حسین کبابی ،یکی ازخبرنگاران پیشکسوت قمی نیز دعوت به عمل آمده بود تا برخی از نکات وظرایف خبرنگاری را برای دانش آموزان تعریف کند.