نیروها و امکانات راهداری قم به حالت آماده باش کامل در آمدند

با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش نزولات جوی تمام نیروها و امکانات راهداری استان قم به حالت آماده باش کامل در آمدند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم، بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی در ساعات […]

با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش نزولات جوی تمام نیروها و امکانات راهداری استان قم به حالت آماده باش کامل در آمدند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم، بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی در ساعات اینده شاهد بارش نزولات جوی در مناطق مختلف استان قم خواهیم بود بر این اساس و با توجه به ساماندهی قبلی، تمام نیروها و امکانات سخت افزاری این اداره کل به حالت آماده باش کامل در آمدند.

بر این اساس تمامی دستگاه ها و ماشین الات سنگین و نیمه سنگین ، برف روب و سایر تجهیزات راهداری به منظور آمادگی در کلیه محورهای مواصلاتی استان و راهدادخانه ها مستقر می باشند.

همچنین تمام پرسنل و نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم نیز در آماده باش کامل به سر می برند تا پیش از وقوع هرگونه مشکل نسبت به جلوگیری از آن اقدام کنند.

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان قم نیز از همه افرادی که قصد مسافرت و استفاده از محورهای مواصلاتی را دارند خواسته است پیش از حرکت از طریق سامانه گویای ۱۴۱ اطلاعات لازم از وضعیت جاده‌ها را به دست آورند.