- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

نوبت دهی دریافت خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان قم اینترنتی شد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، نوبت دهی برای دریافت خدمات این سازمان را به صورت اینترنتی و از طریق سامانه نوبت دهی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،مهندس امین مقومی با بیان اینکه  نوبت دهی برای دریافت خدمات  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم به دلیل جلوگیری از ازدحام و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت الکترونیکی ارائه می شود اظهار داشت: به دلیل وضعیت قرمز شهر قم در زمینه بیماری کرونا، به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام در سازمان، در راستای حفظ سلامتی مراجعان و کارکنان این سازمان، نوبت دهی به صورت  اینترنتی، محدود و روزانه صورت می گیرد .

وی افزود: مراجعان جهت دریافت خدمات سازمان، می بایست از ساعت ۱۶ روز قبل از مراجعه تا زمان تکمیل ظرفیت، برای دریافت نوبت به سامانه اینترنتی نوبت دهی به نشانی  www.mohandesi.baanobat.ir  مراجعه کنند.

مقومی ادامه داد: هنگام دریافت نوبت ضروری است کد ملی و شماره موبایل جهت احراز هویت و همچنین برای اطلاع رسانی زمان مراجعه و دریافت کد رهگیری،  وارد شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم،  بیان داشت:  پس از ثبت دریافت نوبت از طریق سامانه، کد رهگیری و ساعت مراجعه به فرد از طریق پیامک اعلام شده که تاکید می شود حتما راس ساعت اعلامی مراجعه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه زدن ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زمان مراجعه به سازمان نیز الزامی است گفت: امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از انتشار این ویروس جلوگیری بعمل آید و به زودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری شویم.