نوبت دهی برای تعویض پلاک و سایر خدمات، به صورت غیر حضوری است

رئیس پلیس فتا قم گفت:جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نوبت دهی برای تعویض پلاک و سایر خدمات، به صورت غیر حضوری و تنها با مراجعه به سامانه http://www.nobatdehi.epolice.ir   قابل دسترسی خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “علی موالی” با بیان اینکه آن دسته از شهروندانی که قصد تعویض پلاک خودرو به صورت […]

رئیس پلیس فتا قم گفت:جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نوبت دهی برای تعویض پلاک و سایر خدمات، به صورت غیر حضوری و تنها با مراجعه به سامانه http://www.nobatdehi.epolice.ir   قابل دسترسی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “علی موالی” با بیان اینکه آن دسته از شهروندانی که قصد تعویض پلاک خودرو به صورت غیر حضوری دارند، باید دقت لازم را داشته باشند، تاکید کرد: طبق اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی، جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نوبت دهی برای تعویض پلاک و سایر خدمات، به صورت غیر حضوری و تنها با مراجعه به سامانه http://www.nobatdehi.epolice.ir   قابل دسترسی خواهد بود، لذا از مراجعه به سایر لینک های ارائه شده در فضای مجازی خودداری کنند.
وی ادامه داد: همواره مجرمان سایبری از هر فرصتی برای سوءاستفاده از کاربران بهره خواهند برد. لذا این امکان وجود دارد که این افراد با راه اندازی سایت های جعلی و یا انجام تبلیغات دروغین به دنبال سوءاستفاده و سرقت اطلاعات مهم کاربران باشند.
سرهنگ موالی در توصیه به هموطنان گرامی یادآور شد: به هیچ عنوان به تبلیغات صورت گرفته در این خصوص توجه نکنند و به بجز سامانه اعلامی، اطلاعات خود را در هیچ سایت و سامانه ای ثبت نکنند.
رئیس پلیس فتا استان قم از شهروندان درخواست کرد: توصیه‌‌های پلیس فتا را جدی گرفته و آنها را به کار ببندید تا در معرض این‌گونه کلاهبرداری قرار نگیرید .