نهادينه کردن نظم اجتماعي در گرو ارتقاء تعاملات پليس و صدا و سيما

فرمانده انتظامی استان ارتقاء تعاملات پليس و صدا و سيما را گامي مهم در فرهنگ سازي و نهادينه کردن نظم اجتماعي دانست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس،سردار “کاظم مجتبایی”در نشستي تعاملي با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم به مناسبت هفته ناجا، با بيان اينکه مقدمه درک درست، […]

فرمانده انتظامی استان ارتقاء تعاملات پليس و صدا و سيما را گامي مهم در فرهنگ سازي و نهادينه کردن نظم اجتماعي دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس،سردار “کاظم مجتبایی”در نشستي تعاملي با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم به مناسبت هفته ناجا، با بيان اينکه مقدمه درک درست، داشتن علم و معرفت صحيح نسبت به مسائل جامعه است، ارتقاء تعاملات پليس با ديگر مجموعه هاي استان را در پیشبرد اهداف سازمان مهم ارزيابي کرد.

وي با بيان اينکه هفته ناجا امسال با شعار”پليس براي امنيت، امنيت براي همه”از ۱۴ مهر آغاز مي شود، گفت: بي شک مقام و جایگاه پلیس قم به دليل اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و آگاه سازی جامعه بوده که با زحمات صدا و سیما و رسانه ها اين مهم حاصل شده است.

فرمانده انتظامی استان قم سپس بهره گيري از تجربیات گذشته را در صحنه عمل و تصمیم سازی در ماموريت ها مهم ارزيابي و انعکاس اخبار پليسي را گامي مهم در آگاه سازی اقشار مختلف جامعه برشمرد.

سردار مجتبايي فرهنگ سازي و نهادينه کردن نظم اجتماعي را از مولفه هاي همدلي و همزباني پليس و صدا و سيما دانست و خاطرنشان کرد: صداوسيما يار و ياور پليس در حوزه فرهنگ سازي بوده و آرامش و احساس امنیت در استان قم ناشی از این تعامل بی نظیر است.

حجت الاسلام” لطفی نیاسر” مديرکل صدا و سيماي مرکز قم نيز در سخناني حضور گسترده مردم را تا پاسي از شب در مراسم هاي مذهبي به دليل وجود نظم و امنيت حاکم بر استان دانست و آن را مرهون زحمات شبانه روزي کارکنان نيروي انتظامي بيان کرد.

وي سپس قم را از برترین استان ها در حوزه امنیت برشمرد و با اشاره به در پيش بودن هفته ناجا، گفت:صدا و سيماي مرکز قم نهایت تلاش خود را براي پوشش اخبار پليس به کار خواهد بست.

مديرکل صدا و سيماي مرکز قم با بيان اينکه بسیاری از گره های ترافیکی به دلیل عدم آگاهی مردم نسبت به انتخاب مسير جايگزين در شهر است، تصريح کرد: بايد ساعات مشخصي را به مصاحبه مسئولان راهور استان براي بیانات ترافیکی در حوزه صدا اختصاص داد که اين امر به روان سازي ترافيک و تسهيل در عبور و مرور کمک شاياني خواهد کرد.