نمایندگان با بصیرت، قوت قلب نیروی انتظامی در استان ها هستند

فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: نمایندگان با بصیرت، قوت قلب نیروی انتظامی در استان ها هستند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در جلسه با دکتر “احمد امیرآبادی” نماینده مردم قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از حمایت های بی دریغ وی از […]

فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: نمایندگان با بصیرت، قوت قلب نیروی انتظامی در استان ها هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در جلسه با دکتر “احمد امیرآبادی” نماینده مردم قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از حمایت های بی دریغ وی از پلیس قدردانی کرد و اظهارداشت: این که نماینده مردم با بصیرت و دلسوزی امورات استان متبوع خود را در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و انتظامی مورد بررسی قرار داده و راهکار مناسب ارائه دهد قوت قلبی برای نیروی انتظامی محسوب می شود.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که افتخار نیروهای نظامی و انتظامی اتصال به سرچشمه زلال ولایت است، گفت: پلیس در خط مقدم پیشگیری از آسیب های اجتماعی قرار دارد، این نیرو خود را سرباز نظام اسلامی دانسته و پیروی از خط ولایت را افتخار خود می داند.

سردار آقاخانی تلاش های خطیر نیروی انتظامی را از نوع اعتقادی برشمرد و با اشاره به جذب پلیس افتخاری و همیار پلیس در ناجا، تصریح کرد: در تحقق جامعه محوری پلیس، بکارگیری پلیس افتخاری و همیار پلیس امر بسیار مهمی در ناجا محسوب شده که تاثیرات مثبتی داشته و خواهد داشت.

وی با بیان این که در مقوله امر به معروف و نهی از منکر ۲۶ دستگاه مختلف مسئولیت دارند و لکن نیروی انتظامی پای ثابت کار است و بایستی سایر دستگاه نیز نقش خود را بخوبی ایفا کنند، گفت: با توجه به حساسیت استان قم، طرح امنیت اجتماعی هر هفته در ۲۰ نقطه از شهر اجرا که در سال ۹۸ نیز با قوت بیشتر استمرار خواهد یافت و اولویت هایی همچون مقابله و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در دستور کار پلیس قم خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان با بیان این که در سال جاری حدود ۶ تن مواد مخدر در استان قم کشف شده است، از بسیج امکانات پلیس قم جهت کاهش تصادفات که از دغدغه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و نیز اهتمام پلیس نسبت به مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین کاهش جرایم فضای مجازی در سال ۹۸ خبر داد.

سردار آقاخانی در ادامه با اشاره به طرح برخورد با قهوه خانه های فاقد مجوز، گفت: در این بخش بایستی مرکز بهداشت استان نیز ورود کرده و به نیروی انتظامی کمک کند.

فرمانده انتظامی استان قم شورای معتمد محله را از طرح های موفق پلیس دانست که با تعامل روحانی مسجد، سرکلانتر و دیگر اعضای شورا، مشکلات مردم محلات مرتفع می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم فرای از کار، تجهیزات و امکانات موجود، آنچه که در شان استان قم است به منحصه ظهور رسانده و ارائه کنیم.

دکتر “احمد امیرآبادی” نماینده مردم قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از زحمات فرمانده انتظامی استان قم و کارکنان این فرماندهی در تامین نظم و امنیت همه جانبه استان بویژه در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن ۹۷، از نقش آفرینی مردم شریف استان در این روز تاریخی و تجدید میثاق با آرمان های امام و رهبری و دفاع از کیان اسلامی قدردانی کرد.