- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

نماینده ولی فقیه در قم و ائمه جمعه قم از ایثار و رشادت جانبازان تجلیل کردند

آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) به نمایندگی از مقام معظم رهبری به همراه مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان در دیدار با جانبازان ضمن تبریک اعیاد شعبان و روز جانباز افزود: جانبازان یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و الگوهای ایثار، صبر و پایداری هستند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،آیت الله سعیدی در دیدار با جانبازان روحانی منصور رضوانی،‌ عیسی مهدوی و علی اصغر آل حبیب اظهار داشت: جانبازان با ایثار و ایستادگی در برابر دشمنان از ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع کردند و با دفاع از دین، موجب احیای ارزشهای انقلاب شدند.
وی اضافه کرد: این مساله همواره باید مورد توجه مردم، مسئولان و نسل های انقلاب اسلامی باشد،پیشرفت های امروز که در سایه امنیت، عزت و آرامش کسب شده، حاصل ایثار و از جان گذشتگی شهدا و جانبازان است.
در این روز آیت الله اعرافی امام جمعه قم و مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور نیز با دو جانباز روحانی استان دیدار کرد.
آیت الله اعرافی عصر با حضور در منزل دو تن از روحانیون جانباز هشت سال دفاع مقدس، حجج الاسلام والمسلمین علیزاده و صمدی که از اساتید حوزه و دانشگاه هستند،ضمن تجلیل از رشادت های آنان اظهار داشت: جانبازان سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند ایشان با نثار اعضا و جوارح خویش از اسلام و ارزشها دفاع کردند.
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در این دیدارها گفت: رسالت جانبازان امروز تمام نشده و همچنان ادامه دارد، جانباز بعنوان الگوی جهاد و مقاومت، با بصیرت دینی،‌ پشتیبان ولایت فقیه است و ذره ای از آرمانهای انقلاب اسلامی فاصله نمی گیرد.
سردار سید جواد هاشمی افزود: استان قم بیش از ۱۱هزار جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد ۲۴۳ جانباز با مجروحیت ۷۰درصد می باشند.