- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

نمایشگاه و خیمه ی از جنس مهدویت و انتظار در شهر کهک

با هماهنگی دفتر تبلیغات ، بخشداری .شهرداری شهر کهک نمایشگاه و خیمه ی انتظار در وردی پارک لاله برپا شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ، برای آشنا شدن با محتوای این نمایشگاه سری به آنجا زدم. محوطه داخل خیمه فضای آموزشی برای کودکان دبستانی و وسائل سرگرمی و نقاشی آماده‌شده است، حجت‌الاسلام موسوی امام جماعت مسکن مهر شهر کهک و از مبلغین دفتر تبلیغات شهر کهک مسئول برپایی این نمایشگاه و خیمه است.
وارد فضای خیمه می‌شوم. مسئول برگزاری نمایشگاه حاج آقا موسوی همراه من می‌شود تا یک‌به‌یک غرفه‌ها را معرفی کند. اولین غرفه سمت چپ عنوانش آتلیه یاقوت‌های بهشتی است که ویژه بانوان طراحی‌شده است. موسوی توضیح می‌دهد این آتلیه برای بانوانی طراحی‌شده که  باحجاب خیلی مأنوس نیستند و این امکان برایشان مهیا شده تا بالباس محجبه عکسی بگیرند و تجربه‌ای جدید از پوششی جدید را لمس کنند.
یکی از غرفه‌ها غرفه گفتمان مهدویت نام دارد که پاسخگوی افرادی هستند که در رابطه با مهدویت دچار شبهه هستند. بعدازاینکه غرفه‌ها تمام می‌شود وارد فضایی می‌شوم که تعدادی صندلی چیده شده و ویدئو پروژکتور بر روی پرده نصب‌شده بر روی دیوار فیلمی در رابطه با ضرورت مهدویت نمایش می‌دهد.
زمانی که تعداد افراد حاضر در این غرفه به ۱۰ نفر برسد یک راوی همراه با این افراد شروع به بازدید از غرفه‌های اصلی نمایشگاه را آغاز می‌کنند. در غرفه بعدی راوی با نمایش کلیپی سیری در تاریخ و تاریخ بدون امام زمان (عج) و درواقع دوران مدیریت ما برما را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: فعالیت بیشتر حول آموزش در مقاطع مختلف و تشکیل کلاس‌های مهدویت و تربیت روحانیون و قشر فرهنگی به‌عنوان مربی است که درزمینهٔ مهدویت کار می‌کنند.

حجت السلام موسوی در پایان صحبت های خود گفت: توقع داریم هر کسی که از این نمایشگاه و خیمه باز دید می کند با تفکر متفاوتی نسبت به ظهور حضرت مهدی (عج) از آن خارج شود و به دنبال تسریع کردن مراحل ظهور آن حضرت باشد.

نمایشگاه و خیمه مهدویت و انتظار در حال حاضر در حال برگزاری است و تا روز چهار شنبه پانزدهم فروردین از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ میزبان علاقه‌مندان است.