نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري در قم برگزار مي شود

مديركل روابط عمومي استانداري قم از برپايي نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري استان قم همزمان با هفته پژوهش خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد هفته پژوهش و فناوري استان قم، سيد رضا طباطبايي مديركل روابط عمومي استانداري قم با اشاره به نامگذاري روزهاي ۲۴ […]

مديركل روابط عمومي استانداري قم از برپايي نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري استان قم همزمان با هفته پژوهش خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد هفته پژوهش و فناوري استان قم، سيد رضا طباطبايي مديركل روابط عمومي استانداري قم با اشاره به نامگذاري روزهاي ۲۴ الي ۳۰ آذر ماه به نام هفته پژوهش و فناوري اظهار كرد: همانند سنوات قبل، برنامه هاي مختلفي براي بزرگداشت اين رويداد علمي و فرهنگي در سطح استان تدارك ديده شده است.
وي با بيان اين كه دبيرخانه تجليل از پژوهشگران برتر استان به شماره تماس ۳۲۱۰۳۳۴۳ در معاونت پژوهشي دانشگاه قم راه اندازي شده است تصريح كرد:  بر اساس انتخاب دبيرخانه و طي مراسم ويژه اي با حضور مقامات استاني و ملي در روز ۲۸ آذر ماه، از تعدادي پژوهشگر، فناور و ايده پرداز برتر استان قم در محل تالار شيخ مفيد دانشگاه قم تجليل مي شود.
دبير كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد هفته پژوهش و فناوري استان قم در ادامه از برنامه ريزي هاي انجام گرفته براي برپايي نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري استان قم خبر داد و گفت: اين نمايشگاه  از ساعت ۹ الي ۱۷ روزهاي ۲۶ تا ۲۸ آذر ماه در محل دانشگاه قم واقع در بلوار غدير  داير خواهد بود.
مديركل روابط عمومي استانداري قم با اشاره به اين كه كميته اجرايي نمايشگاه مستقر در پارك علم و فناوري استان به شماره تماس ۳۲۸۱۲۱۲۵ داخلي ۱۰۳ آماده پاسخگويي به سؤالات مي باشد خاطرنشان كرد: دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، ادارات و سازمان هاي متقاضي شركت در اين نمايشگاه، مي بايستي حداكثر تا پايان وقت اداري روز شنبه ۱۷ آذر ماه، كاربرگ مربوط به ثبت نام در نمايشگاه را تكميل و از طريق شبكه دولت و يا پست الكترونيكي به نشانيravabet.qomstp@gmial.com به دبيرخانه نمايشگاه( پارك علم و فناوري استان) ارسال نمايند.
طباطبايي همچنين با اشاره به پيگيري فعاليتهاي هفته پژوهش در استان، گفت:دومين جلسه شوراي سياست گذاري هفته پژوهش و فناوري استان روز يكشنبه ۱۸
آذرماه به رياست سرپرست استانداري قم برگزار مي شود.