نظافت و ضدعفونی تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از آماده باش کامل نیروهای ستادی و اجرایی برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، امیر یزدی بیان داشت: کلیه تمهیدات و اقدامات لازم از قبیل تهیه مواد ضدعفونی برای […]

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از آماده باش کامل نیروهای ستادی و اجرایی برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، امیر یزدی بیان داشت: کلیه تمهیدات و اقدامات لازم از قبیل تهیه مواد ضدعفونی برای شستشو و پاکسازی  داخل ناوگان، محلول ضد عفونی برای رانندگان و آموزش پرسنل و رانندگان بخش حمل و نقل عمومی انجام شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: دستورالعمل‌های بهداشتی از طرق مختلف در اختیار رانندگان قرار گرفته و اطلاعیه‌های بهداشتی نیز در اسرع وقت در تمامی ناوگان توزیع می‌گردد.

یزدی همچنین با اعلام شستشو و ضدعفونی مداوم اتوبوس‌های شهری، گفت: طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضدعفونی اتوبوس‌ها با مواد و محلول‌های شستشو و ضدعفونی هر شب در پایانه مرکزی اتوبوس‌رانی انجام می‌گردد.

وی در ادامه از شهروندان خواست ضمن رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار، حتی‌المقدور از کارت بلیت شهروندی بجای پول نقد برای پرداخت کرایه استفاده نمایند.