نصب ۱۳۰ دستگاه میز تنیس در بوستان‌های شهری

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از نصب ۱۳۰ دستگاه میز تنیس در بوستان‌های شهری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، پیام جوادیان با بیان اینکه در سال ۹۷ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بودجه صرف تهیه ۱۳۰ دستگاه میز تنیس ویژه بوستان‌های شهری شده است، اظهار کرد: در حال […]

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از نصب ۱۳۰ دستگاه میز تنیس در بوستان‌های شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، پیام جوادیان با بیان اینکه در سال ۹۷ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بودجه صرف تهیه ۱۳۰ دستگاه میز تنیس ویژه بوستان‌های شهری شده است، اظهار کرد: در حال حاضر بخش قابل توجهی از این میزها نصب شده است که اغلب این کار در بوستان های مناطق دو و ۶ که مناطق کمتر برخوردار هستند صورت گرفته است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه در فرآیند تهیه این میزها استاندارد بودن آن بسیار مورد تاکید بوده است، گفت: از همین رو انتخاب شرکت طرف قرارداد از میان ۱۴ گزینه بوده است تا بتوانیم امکاناتی مطلوب و مناسب را در اختیار شهروندان بگذاریم.
جوادیان عزم ویژه مدیریت شهری در توسعه امکانات بوستان‌ها و همچنین افزایش سرانه تفریحی و فضای سبز شهر را مورد توجه قرار داد و افزود: با اصلاحیه بودجه سازمان و همراهی شورای شهر در این زمینه برآورد لازم برای تهیه میزهای فوتبال دستی با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده که در صورت تایید در سال جاری در بوستان ها نصب خواهد شد.
وی توسعه ۳۵ زمین ورزشی روباز بسکتبال، والیبال و تنیس خاکی را نیز از دیگر برنامه‌های اولویت دار در سال ۹۷ عنوان کرد و گفت: این موارد نیز با توجه به تصویب اصلاحیه بودجه در شورای اسلامی شهر قم اجرایی می‌شود.
منبع خبر: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم