نشست صمیمی فرمانده انتظامی قم بامردم در ۱۹۷

مردم قم با حضور در مقر سامانه ۱۹۷،مشکلات خود را به صورت مستقیم به گوش سردار فرمانده انتظامی استان قم رسانده ودستور برطرف کردن مشکلات حوزه انتظامی خود را از وی گرفتند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار فرمانده انتظامی استان قم ظهر امروز با حضور در مقرسامانه ۱۹۷ وگوش دادن به مشکلات  ۸۳نفر […]

مردم قم با حضور در مقر سامانه ۱۹۷،مشکلات خود را به صورت مستقیم به گوش سردار فرمانده انتظامی استان قم رسانده ودستور برطرف کردن مشکلات حوزه انتظامی خود را از وی گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار فرمانده انتظامی استان قم ظهر امروز با حضور در مقرسامانه ۱۹۷ وگوش دادن به مشکلات  ۸۳نفر ،دستور رسیدگی وبرطرف کردن مشکلات حوزه انتظامی وپلیسی آنان را دادند.

در این دیدار مردمی ،تعداد زیادی از مردم برای بازگو کردن مشکلات خود به حضور سردار ومعاونین وی رفتند که هرکدام آنها به مشکلاتشان رسیدگی شده وباروی خندان وراضی آن مکان را ترک کردند.

/////////////////////////

کشف ۳۰ کيلوگرم ترياک و دستگيري يک نفر قاچاقچي در قم

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم از کشف ۳۰ کيلوگرم ترياک و دستگيري يک نفر قاچاقچي در قم خبر داد.

سرهنگ”غلام عباس بلفکه”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت : طی دریافت گزارشی  از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوي مشخص شد يک قاچاقچي قصد دارد محموله مواد مخدر را توسط يک دستگاه تريلي از جنوب کشور به تهران منتقل و از حوزه استحفاظي قم عبور کند، بنابراين پس از اطلاع به پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم موضوع در دستور کار مأموران اين پليس قرار گرفت.

به گفته وي در ادامه ضمن هماهنگی قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به محور مواصلاتي استان اعزام شدند.

سرهنگ بلفکه خاطر نشان کرد :سرانجام با تلاش مأموران خودرو مذکور شناسايي، متوقف و جهت بررسی به مقر پلیس منتقل شد.

وي  در ادامه اظهار داشت : نهايتاً پس از بازرسی تخصصی، ۳۰ کیلوگرم تریاک در قالب ۷۵ بطري پلاستيکي از خودرو کشف و راننده نیز دستگير شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم درپایان  افزود: متهم پس از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شد.