نشست زمین درپی حفاری برای مترو دلیل اعمال محدودیت های ترافیکی درقم

سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: در پی نشست زمین به دلیل حفاری مترو در قم، طی روزهای آینده از”میدان کشاورز به سمت خیابان امامزاده ابراهیم” محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “حسن قیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی نشست زمین […]

سرپرست پلیس راهور استان قم گفت: در پی نشست زمین به دلیل حفاری مترو در قم، طی روزهای آینده از”میدان کشاورز به سمت خیابان امامزاده ابراهیم” محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “حسن قیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی نشست زمین به دلیل حفاری مترو در قم، محدودیت های ترافیکی در خیابان امامزاده ابراهیم و میدان کشاورز اعمال و تا چند روز آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: رانندگان می بایست از سمت خیابان کشاورز شمالی، خیابان کارگر، خیابان سوم خرداد به سمت خیابان امامزاده ابراهیم ادامه مسیر دهند و بالعکس.

سرپرست پلیس راهور استان قم افزود: خودروهایی که از سمت بلوار حضرت معصومه (س) به سمت میدان کشاورز وارد می شوند در این مسیر نیز محدودیت برقرار است و رانندگان بایستی از سمت بلوار کشاورز جنوبی، تقاطع آتش نشانی به سمت امامزاده ابراهیم به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

سرهنگ قیصری گفت: از مسئولان و پیمانکار مربوطه در خواست داریم با توجه به آغاز ماه محرم الحرام و تردد عابران پیاده، هرچه سریعتر نسبت به راه اندازی معبر اقدام کنند.