نرخ تاکسی های بی سیم و پیک موتوری کاهش یافت

از ظهر روز شنبه تا ظهر روز یکشنبه خط اتوبوسرانی حرم به جمکران به صورت رایگان زائران را جا‌به‌جا می‌کند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم  از تعریف تعرفه کرایه‌های انواع خودروهای فعال در حوزه حمل و نقل بار و مسافر درون شهری بر اساس شرایط جدید […]

از ظهر روز شنبه تا ظهر روز یکشنبه خط اتوبوسرانی حرم به جمکران به صورت رایگان زائران را جا‌به‌جا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم  از تعریف تعرفه کرایه‌های انواع خودروهای فعال در حوزه حمل و نقل بار و مسافر درون شهری بر اساس شرایط جدید و ایجاد تاکسی‌های اینترنتی خبر داد و گفت: شرایط به گونه‌ای تغییر یافته که در نرخ تاکسی‌های بی‌سیم کاهش ۳۴ درصدی و تعرفه پیک موتوری کاهش ۴۵ درصدی و در برخی موارد افزایش نرخ رخ‌ داده است.

ذاکریان در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن جشن بزرگ نیمه شعبان و حضور جمعیت زیاد زائران در قم گفت: به منظور کاهش فشار ترافیکی در شهر باید زائران را تشویق به استفاده از حمل و نقل عمومی کرد و بستر مناسب برای استفاده راحت آنان از وسایل نقلیه عمومی را فراهم ساخت. لازم به ذکر است که به منظور برگزاری پیاده‌روی باشکوه روز نیمه شعبان تردد خودرو شخصی و موتور سیکلت در این روز محدود می‌شود.

وی از افزایش خطوط اتوبوسرانی از پنج خط به هشت خط در نیمه شعبان خبر داد و گفت: از ظهر روز شنبه تا ظهر روز یکشنبه خط حرم به جمکران به صورت رایگان زائران را جا‌به‌جا می‌کند.

معاون حمل و نقل عمومی و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد: پارکینگ حجت مقابل آتش‌نشانی نیز راه اندازی شده است که با تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های نزدیک به جمکران، پارکینگ‌های واقع در خیابان ظهور آماده پارک وسایل نقلیه خواهند بود.