نخستین نشست کتاب خوان ویژه جوانان نخبه استان قم در سال ۹۷

همزمان با میلاد فرخنده حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان؛ نخستین نشست کتاب خوان ویژه جوانان نخبه استان قم در سال ۹۷ برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم؛ حجت الاسلام  امیرعطاءاله جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از نخستین نشست […]

همزمان با میلاد فرخنده حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان؛ نخستین نشست کتاب خوان ویژه جوانان نخبه استان قم در سال ۹۷ برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم؛ حجت الاسلام  امیرعطاءاله جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از نخستین نشست کتاب خوان ویژه گرامیداشت روز جوان و همزمان با میلاد خجسته حضرت علی اکبر(ع) در سال ۹۷ خبر داد.

جباری ضمن شادباش این ایام نورانی، اظهار داشت: این نشست به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و با همکاری و مشارکت بنیاد نخبگان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور جوانان نخبه و دیگر اهالی فرهنگ و قلم، ۹ اردیبهشت ماه در تالار اداره کل فرهنگ واقع در خیابان شهید لواسانی(ساحلی) ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم اظهار داشت: نخبگان به عنوان شخصیت هایی علمی و تاثیرگذار در جامعه، نقش بسزایی در تشویق افراد به مطالعه دارند. وی گفت: از این رو این اداره کل با همکاری دستگاه های فرهنگی ـ علمی و با هدف ترویج کتابخوانی، ترغیب و ورود دیگر نهادها و ادارات اجرایی در ارائه راهکارهایی نوین در امر مهم و پراهمیت خواندن و… ، به برگزاری نشست کتاب خوان به عنوان یک ضرورت اجتماعی ـ فرهنگی اقدام کرد.

جباری در ادامه بیان کرد: این نشست ها و دیگر برنامه های فرهنگی در راستای معرفی نقش خدمات کتابخانه های عمومی و استفاده از ظرفیت های موجود در آن توسط نخبه های جوان می باشد. وی همچنین گفت: کتابخانه های عمومی، پتانسیل های فراوانی برای همه اقشار و تمامی گروه های سنی دارد که مردم عزیز باید از آن آگاه شوند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی افزود: کتابخانه ها با دریافت کمترین هزینه بیشترین خدمات را در زمینه های مختلف ارائه می دهند به ویژه اینکه این خدمات برای کودکان رایگان می باشد. وی در پایان گفت: نخبگان و جوانان عزیز به عنوان بزرگ ترین سرمایه انسانی در کشور به شمار می روند که باید از این ظرفیت ها در طرح های خلاقانه به ویژه در حوزه کتاب بهره مند شد.

گفتنی است نشست کتاب خوان ویژه روز جوان ۹ اردیبهشت ماه ساعت۱۶:۳۰ مصادف با ۱۲ شعبان ۱۴۳۹در تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در خیابان شهید لواسانی (ساحلی) برگزار می شود. شرکت برای عموم آزاد است.