نجات دو خانواده گم شده در کوير با تلاش پلیس قم

فرمانده انتظامي شهرستان گفت: با تلاش مأموران پاسگاه انتظامي کوشک نصرت، دو خانواده اي که در دشت کوير قم گم شده بودند، نجات يافتند.  به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ”هادي ديده ور”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت:عصر روز گذشته در پي تماس فردي با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ […]

فرمانده انتظامي شهرستان گفت: با تلاش مأموران پاسگاه انتظامي کوشک نصرت، دو خانواده اي که در دشت کوير قم گم شده بودند، نجات يافتند.

 به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ”هادي ديده ور”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت:عصر روز گذشته در پي تماس فردي با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ قم مبني بر اين که به همراه خانواده خود و خانواده اي ديگر توسط دو دستگاه خودرو تندر۹۰ و اسپورتيج براي تفريح وارد دشت کوير قم شده و علي رغم تلاش موفق به يافتن مسير خود نشده اند، با اعلام به پاسگاه انتظامي کوشک نصرت قم موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وي ادامه داد:با توجه به ساعات پاياني روز و نزديک شدن به تاريکي هوا، بلافاصله ‌اکيپي از مأموران به کوير اعزام و جستجو براي يافتن اين دو خانواده آغاز شد.

فرمانده انتظامي شهرستان قم گفت:سرانجام با تلاش مأموران پاسگاه انتظامي اين دو خانواده نجات يافتند.

سرهنگ ديده ور با بيان اين که متاسفانه عده اي بدون هيچ آگاهي و صرفاً براي تفريح وارد کوير شده اما از خطرات احتمالي غافلند از شهروندان خواست، بدون اطلاعات و آگاهي از کويرگردي خودداري و حتماً از يک راه بلد استفاده کنند.

کشف ۵۲۰ کيلو ترياک در عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر قم و آذربايجان شرقي

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان از کشف ۵۲۰ کيلوگرم ترياک در عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر قم و آذربايجان شرقي خبر داد.

سرهنگ”غلام عباس بلفکه”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد يکي از قاچاقچیان قصد دارد با یک دستگاه تریلی مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان های شرقی کشور به قم منتقل کند، بنابراين موضوع در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.

وي گفت: در ادامه ضمن هماهنگی قضائی ۶ اکیپ تلفیقی از پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم و آذربایجان شرقی به محورهای مواصلاتي استان اعزام شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: با کنترل تردد خودروها سرانجام خودرو مذکور در يکي از محورها شناسايي و پس از توقيف راننده دستگير شد.

سرهنگ بلفکه گفت:در ادامه طي بازرسي از خودرو حدود ۵۲۰ کيلوگرم ترياک در قالب ۱۳۲ بسته که به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود کشف و متهم نيز در نهايت به انضمام پرونده تشکیل شده براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شد.

 

…………………………………………

 

توقيف خودرو سمند با ۱۵ ميليون تومان خلافي در قم

رئيس پليس راهور استان از توقيف يک دستگاه خودرو سمند با ۱۵ ميليون تومان خلافي در قم خبر داد.

سرهنگ” احمد پوربافراني”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت:مأموران پليس راهور استان قم حين کنترل تخلفات خودروها در هسته مرکزي شهر، يک دستگاه سمند را متوقف کردند.

رئيس پليس راهور استان افزود: پس از استعلام مشخص شد خودروي موصوف ۱۵ ميليون تومان خلافي دارد.

سرهنگ پوربافراني بيان کرد: در ادامه بر اساس قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي، خودروي سمند توقيف و روانه پارکينگ شد.

رئيس پليس راهور استان قم ضمن تاکيد بر رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي، اظهارداشت: پليس با افرادي كه با تخطي از قانون قصد برهم زدن نظم و امنيت اجتماعي را دارند، برابر قانون برخورد خواهد كرد.