- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

نبود زیرساخت‌های فرهنگی در شهرها سبب نگرانی متدینین شده است

عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد آنچه تا به‌ حال در برخی شهرها شاهد بودیم که سبب نگرانی و دلخوری متدینین شده،‌ به دلیل فراهم نکردن زیرساخت‌های لازم فرهنگی بوده که موجب شده تا بعضی از اتفاقاتی که می‌شد شاهد آن نباشیم رقم بخورد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،احمد امیرآبادی با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از ناهنجاری‌ها بسیار مؤثر است، اظهار داشت: شهرداری کار خوبی را شروع کرده و تازه ابتدای راه هستند اما باید با برنامه و جدیت دنبال کنند.

عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما مسئولان باید زیرساخت‌های فرهنگی شهر را آماده کنیم تا مردم در برنامه‌های نشاط اجتماعی حضور پیدا کنند، تصریح کرد: وقتی برنامه‌ای با حفظ ارزش‌ها برگزار شود، مردم قطعاً استقبال خواهند کرد.

امیرآبادی توضیح داد: به نظر می‌رسد آنچه تا به‌ حال در برخی شهرها شاهد بودیم که موجب نگرانی و دلخوری متدینین شده،‌ به دلیل فراهم نکردن زیرساخت‌های لازم در این زمینه بوده و سبب شده تا بعضی از اتفاقاتی که می‌شد شاهد آن نباشیم رقم بخورد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی ما یک زمینه با یک محتوای خوبی را به‌وجود می‌آوریم، قطعاً مردم هم علاقه‌مند می‌شوند و آن‌هایی که نگرانی دارند نیز حضور پیدا می‌کنند و به نظر می‌رسد برنامه‌های شهرداری قم برنامه‌های خوبی باشد.

عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی از نشاط اجتماعی به‌عنوان عامل مؤثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی یاد کرد و افزود: قطعاً شادی و نشاط اجتماعی در جلوگیری از ناهنجاری‌ها و ایجاد زمینه مناسب برای فرهنگ‌سازی و رفتار خوب مؤثر است.