- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

ميزباني و اجراي ۱۰تور صنعتي شركت شهرك هاي صنعتي قم

 مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان قم، از اجرا و ميزباني ۱۰ تور صنعتي واحدهاي توليدي استان در سطح كشور با هدف كسب و انتقال دانش فني و تجربي سرمايه گذاران در نيمه اول سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم؛ مهندس اميرطيبي نژاد در حاشيه بازديد از واحدهاي صنعتي با اعلام اين خبر اظهارداشت: معاونت صنايع كوچك اين شركت با ارزيابي ميداني و نياز سنجي صورت گرفته در سطح واحدهاي صنعتي و همچنين اعلام نياز خوشه هاي كسب و كار استان و با استفاده از ظرفيت بخش خصوصي اقدام به برگزاري و ميزباني از ۱۰ تور صنعتي طي شش ماهه نخست سال نمود.

وي با بيان اينكه تعيين محور تورهاي صنعتي براساس شناسايي نقاط قوت صنايع مختلف كشور  و نياز استان برنامه ريزي گرديده است گفت: سعي شده است تا كليه بخش هاي مختلف صنعت استان بتوانند از ظرفيت تورهاي صنعتي استفاده كنند و با حضور در واحدهاي صنعتي فعال در كشور از روشها، تجربيات و توانمندي هاي آنها استفاده كنند.

مديرعامل شركت شهر كهاي صنعتي قم همچنين به نقش موثر خوشه هاي كسب وكار در تورهاي صنعتي اشاره كرد ويادآور شد: در سال گذشته صنايع كوچك استان توانست ۱۵ تور برگزار كند كه با درخواست و استقبال و اعلام نياز خود واحدهاي صنعتي و همچنين تلاشهاي عاملين خوشه هااين آمار در نيمه نخست سال ۷ تور در خارج استان و ميزباني سه تور در داخل بود كه اين آمار تا پايان سال نسبت به سال گذشته افزايش خواهد داشت.

وي ادامه داد: در همين مدت صنعتگران و فعالان خوشه هاي كسب وكار استان با حمايت شركت شهر كهاي صنعتي استان در نمايشگاه هاي خارجي  و داخلي حضور يافتند كه توانستد ضمن معرفي توانمنديهاي صنعتي و توليدي استان با فضا و بازارهاي بين المللي ارتباط مستقيم برقرار كنند .