مهلت ارسال آثار به جشنواره «شهر ما» تا ۱۵ مهرماه تمدید شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» تا پانزدهم مهرماه سال جاری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مهدی کلانترزاده با اشاره به آغاز فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» از ابتدای مردادماه سال جاری، اظهار داشت: با توجه به […]

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» تا پانزدهم مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مهدی کلانترزاده با اشاره به آغاز فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» از ابتدای مردادماه سال جاری، اظهار داشت: با توجه به درخواست‌های اصحاب رسانه مهلت ارسال آثار تا پانزدهم مهرماه تمدید شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به نقش این جشنواره در توجه بیشتر مردم نسبت به عملکرد و مسئولیت های شهرداری، افزود: شهرداری‌ها ۳۷۲ ماموریت در شهر دارند اما مردم عموما با چند مورد محدود آشنا هستند اما این جشنواره می‌خواهد زوایای مختلف عملکرد مدیریت شهری را بازگو کند.

کلانترزاده از خبرنگاران خواست در موضوعات تخصصی این جشنواره ورود کرده و جنبه‌های خاموش مدیریت شهری را تحلیل کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام رسانه‌ها، جامعه دانشگاهی و اقشار مختلف می‎توانند در این جشنواره شرکت کنند، افزود: هدف از شرکت در این جشنواره باید نگاه حرفه‌ای در سطح جامعه نسبت به مسائل شهر باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به تنوع بخش های نخستین جشنواره رسانه‌ای شهر ما گفت: تمام خبرنگاران، صاحبان رسانه‌های شهروندی، عکاسان، طراحان پوستر و کاریکاتور، طراحان داده نما، تولیدکنندگان گزارش‌های تصویری، تولیدکنندگان فیلم کوتاه، انیمیشن، پادکست، نویسندگان تحلیل و یادداشت، جامعه دانشگاهی و … می‌توانند با ارسال آثار خود در این جشنواره مشارکت داشته باشند.

نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» ابتدای مرداد ماه امسال توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم فراخوان شده و مهلت ارسال آثار تا نیمه مهرماه تمدید شده است.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق درگاه اینترنتی جشنواره رسانه به نشانی WWW.Qom.ir/mfs ارسال کنند.

با توجه به درخواست‌های اصحاب رسانه و استقبال خوبی که تا کنون صورت گرفته، مهلت ارسال آثار تا پانزدهم مهرماه تمدید شده است.