- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

منازل غیرقابل سکونت و قدیمی در منطقه دو تخریب می شوند

سرپرست شهرداری منطقه ۲ قم از تخریب منازل غیرقابل سکونت و قدیمی در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، رضا رحیمی در خصوص دفع و هدایت آب سطحي در محله شادقلی خان گفت : این درخواست از مهم ترين مسائل و مورد درخواست ساکنان این محله بوده که به جد در حال پیگیری هستیم.
وی افزود: با مشارکت اهالی جدولگذاری و آسفالت اکثر معابر، تخریب منازل غیرقابل سکونت و قدیمی درحال انجام است و تاکنون چندین منزل قدیمی با رضایت اهالی تخریب و نخاله‌های آن حمل شده است که جا دارد از مشارکت کنندگان و اهالی تشکر می‌نماییم.
سرپرست شهرداری منطقه ۲ احداث بوستان، توسعه درخت کاری معابر و تهیه بسته های تشویقی در جهت کاهش عوارض به منظور تامين و بهسازي مسكن و ارتقاء كيفيت سكونت را از مهمترین برنامه های منطقه در این محله بیان نمود و اعلام کرد: این اقدامات با هدف كاهش مشكلات ضروري ساكنين و بهبود و تامين حداقل امكانات رفاهي و در جهت سند توانمندسازی سکونت گاههای غیر رسمی انجام می شود.
رحیمی با اشاره به قرار گیری محله شادقلی خان در محدوده مصوب سکونتگاههای غیر رسمی گفت: به جز شهرداري، هيچ دستگاه استانی برنامه‌اي براي اقدامات اجرايي در محدوده های هدف را ندارند و به استناد سندهای بالا دستی كليه اقدامات توسعه و عمران مستلزم هماهنگی و ملزم نمودن كليه دستگاههاي مرتبط با توسعه شهر مي باشد.
منبع خبر: اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم