معاون کمیته امدادقم:۲۶۸ بخاری گازی به مددجویان قمی هدیه شد

کمیته امداد استان قم در آستانه فصل زمستان ۲۶۸ دستگاه بخاری گازسوز به خانوارهای تحت حمایت فاقد وسایل گرمایشی مناسب تحویل داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد ابراهیم نعیمی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان قم، در آستانه فصل سرما و در راستای حمایت از […]

کمیته امداد استان قم در آستانه فصل زمستان ۲۶۸ دستگاه بخاری گازسوز به خانوارهای تحت حمایت فاقد وسایل گرمایشی مناسب تحویل داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد ابراهیم نعیمی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان قم، در آستانه فصل سرما و در راستای حمایت از خانواده های تحت حمایت استان، تعداد ۲۶۸ دستگاه بخاری گازی تهیه و در بین خانواده های فاقد لوازم گرمایشی توزیع شد.
وی با اعلام این خبر افزود: برنامه ریزی برای تأمین نیازهای ضروری خانواده های نیازمند تحت حمایت به ویژه مناطق محروم استان یکی از اهداف این نهاد برای خدمت رسانی به محرومان است.
نعیمی با تأکید بر اینکه در فصل سرما، تأمین وسایل گرمایشی یکی از نیازهای اساسی و فوری خانواده هاست تصریح کرد: با وجود توزیع این تعداد بخاری در این استان همچنان امیدواریم شرکت‌های تولیدی و خیران در تأمین لوازم گرمایشی خانواده‌های تحت حمایت مشارکت کنند.