- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

معاون وظیفه عمومی اعلام کرد:فراخوان اعزام مشمولان در دي ماه ۱۳۹۶

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از فراخوان اعزام مشمولان در دی ماه سال جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” ولی ترابی” اظهار داشت: تمامی مشمولان غائب وغيرغائب داراي مدرک تحصيلي فوق ديپلم،ديپلم وزير ديپلم که داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم دي ماه ۱۳۹۶ مي باشند مي بايست راس ساعت ۷ صبح روز سه شنبه  مورخه ۹۶٫۱۰٫۱۹ در محل معاونت وظيفه عمومي فرماندهی انتظامی استان قم به آدرس(قم حدفاصل عوارضي قم کاشان وعوارضي قم تهران- بعد از اداره راه وشهرسازي- معاونت وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان قم)حاضرشده تا به خدمت مقدس سربازي اعزام شوند.

وی افزود: باتوجه به عدم ارسال پستي برگه اعزام به خدمت و اينكه برگه معرفي نامه مشمولان به مراكزآموزشي ازطريق دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+۱۰) صادرمي شود، آن دسته از مشمولاني که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح نشده اند، جهت دريافت معرفي نامه مي توانند به يکي ازدفاترمذکور مراجعه نمايند.

سرهنگ ترابی تاکید کرد:  عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: مشمولان اوراق مربوط به اعزام از قبيل برگ آماده به خدمت ، برگ واکسيناسيون و برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح و ساير مدارک مورد نياز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

……………………………………….

اعتراف سارقان منزل به ۴ فقره سرقت در قم

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري سه نفر سارق منزل و اعتراف متهمان به ۴ فقره سرقت در قم خبر داد.

سرهنگ”احمد کرمي”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در قم موضوع در دستور کار مأموران انتظامي استان قم قرار گرفت.

به گفته وي در ادامه با انجام اقدامات پليسي و بررسي جغرافياي جرم متهم به همراه دو همدستش شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي استان دستگير شدند.

سرهنگ کرمي افزود: با انتقال افراد به پليس آگاهي استان در تحقيقات ابتدا از بيان حقيقت سر باز زده اما در ادامه با ارائه ادله و مدارک به ۴ فقره سرقت منزل اعتراف و نهايتاً روانه زندان شدند.

رئيس پليس آگاهي استان قم ضمن هشدار به همشهريان توصيه کرد، از نگهداري وجوه نقد و طلا و جواهر در منزل بپرهيزند و با تجهيز منزل به دوربين مداربسته، درب هاي ورودي و داخلي ساختمان را به سيستم هاي هشدار دهنده مجهز کنند.