- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

معاونت اجتماعي، پرچمدار تحقق رویکرد فرهنگی و اجتماعی پليس

جانشين فرمانده انتظامي استان، معاونت اجتماعي را پل ارتباطي بين پليس و مردم و محور اصلي تحقق رویکرد فرهنگی و اجتماعی نيروي انتظامي دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ”صياد درويشي” در حاشيه بازديد از معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم ضمن قدرداني از تلاش هاي صورت گرفته، معاونت اجتماعي را پل ارتباطي بين پليس و مردم براي انعکاس اقدامات و همچنين جلب مشارکت های حداکثری مردم دانست.

وي افزود: معاونت اجتماعي رویکرد فرهنگی و اجتماعی پليس را براي شناسایی زمینه ها و بسترهای جرم و اقدامات جدی با مشارکت حداکثری همه نهادهای دولتی و غیردولتی و ngo ها در کاهش و از بین بردن زمینه های جرم تحقق مي بخشد.

جانشين فرمانده انتظامي استان قم در ادامه با اشاره به همکاری و هم افزایی پليس با ساير دستگاه هاي استان، گفت: با انعکاس اقدامات پلیس در فضای عمومی جامعه طي بازخوردگیری از وضعیت امنیت روانی شهروندان در حوزه های مختلف، فرآیند تصمیم گیری فرماندهان و مسئولان انتظامی استان مدنظر قرار گرفته تا با رویکرد فرهنگی و اجتماعی در زمینه پیشگیری از جرم گام های موثری با کمک سایر سازمان ها برداریم.

سرهنگ درويشي همچنين طي بازديد از مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان قم با قدرداني از زحمات کارکنان اين مرکز، اظهارداشت: با توجه به حساسیت ماموریت هاي پليس نیازمند شناسایی و جذب کارکنانی هستیم که از لحاظ دانش و زمینه های کسب مهارت و نيز روحيه بالا، متناسب با ماموریت های خاص پلیس باشند.

جانشين فرمانده انتظامي استان قم ضمن تاکيد بر ضرورت آمادگي جسماني، گفت: تلاش بر این است تا کارکنانی استخدام کنیم تا از شایستگی های لازم در ارائه خدمات کیفی به مردم و اجرای ماموریت های موفقیت آمیز برای کنترل جرايم و تامین امنیت برخوردار باشند.