- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

مشکلات پیمانکاران ۲۰۲۰ مخابرات منطقه قم بررسی شد

طی نشستی با حضور مدیر مخابرات منطقه قم و معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران و مدیرکل بازرسی شرکت مشکلات مربوط به قراردادهای پیمانکاران ۲۰۲۰ بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،در این نشست که نمایندگانی از دفتر امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشته مسائل حقویقی و مشکلات پرداخت وجه کارکنان این شرکتها بحث و مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد پیمانکاران فوق ضمن رعایت دقیق بندهای قرارداد بر اساس قوانین اداره کار به کار خود ادامه دهند.

بازدید معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران و مدیرکل بازرسی این شرکت از ۲۰۲۰ منطقه قم

دکتر زارعیان معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران به همراه جناب آقای رضوانی مدیرکل بازرسی این شرکت روز چهارشنبه با سفر به قم از نحوه پاسخگویی و پشتیبانی پیمانکاران ۲۰۲۰ در منطقه قم بازدید کردند و ضمن تشکر از شیوه  پاسخگویی و پیگیری خوب مشکلات اینترنتی شرکت از این مجموعه ها تقدیر کردند.

دکتر زارعیان در حاشیه این بازدید گفت: نحوه پاسخگویی مشکلات و سرعت عمل ۲۰۲۰ بگونه ای است که مشکلات به لایه های بالایی نمی رسد و در همان لایه اول به نتیجه میرسد.

در این بازدید پیمانکاران نیز موارد و مشکلات خودرا در خصوص نحوه ارائه سرویسهای  جدید اینترنتی و کمپین های شرکت مخابرات ایران ارائه کردند.

معارفه مدیر بازرسی مخابرات منطقه قم

طی مراسمی روز چهارشنبه مدیر جدید بازرسی شرکت مخابرات منطقه قم معرفی شد.

در این مراسم معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران ، مدیرکل بازرسی شرکت و مدیر مخابرات منطقه و برخی از مدیران مخابرات منطقه قم حضور داشتند از تلاشها و زحمات جناب آقای علی اکبرصادقی تقدیر و آقای رضا بابائیان بعنوان سرپرست بازرسی مخابرات منطقه قم معرفی شد .

مدیر مخابرات منطقه قم در این مراسم گفت تغییر لازمه مدیریت است زیرا چرخش شغلی در مدیریت نوین به عنوان یک اصل پذیرفته شده است و قطعا آثار مثبتی را برای مجموعه دارد.

وی افزود : این اقدام هم انتقال تجربیات و  هم ایجاد تحرک سازمانی را در پی دارد و میتواند در رشد مدیریت مثمر ثمر باشد .

وی به زحمات آقای صادقی هم در زمان تصدی خود بعنوان مدیر بازرسی منطقه قم اشاره کرد و افزود: آقای صادقی یکی از مدیران تلاشگر و متعهد مخابرات است که انشاء ا… از خدمات وی در دیگر بخشها استفاده خواهد شد.