- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

مسئله ي غربالگري معتادين متجاهر با جديت پيگيري شود

استاندار قم با اشاره به اهميت غربالگري معتادين متجاهر بر اساس شاخص هاي تعيين شده اظهار داشت: اين كار بايستي با جديت از سوي دستگاه هاي مسئول پيگيري شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استاداری قم سید مهدی صادقی در جلسه شورای هماهگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوع مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: همه دستگاهها باید با مشارکت و مسئولیت پذیری و تعهد برای مبارزه با این پدیده شوم اقدام کنند.

استاندار قم به ضرورت تأمین نشاط اجتماعی و ارتباط آن با آسیب های اجتماعی اشاره كرد و افزود: در جامعه ای که برای اوقات فراغت افراد و نیز ایفای نقش موثر اجتماعی در بین آحاد جامعه برنامه ریزی مدون صورت پذیرد، شاهد کاهش گرایش به سمت آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر خواهیم بود.

صادقی تلاش های دستگاهای انتظامی و امنیتی در حوزه مبارزه با مواد مخدر را مورد توجه قرار داد و گفت: استفاده از ظرفیت همه سازمان ها و نهادها برای آموزش و پیشگیری در حوزه مواد مخدر ضروری است.

نماینده عالی دولت در استان همچنین به مساله غربالگری معتادین متجاهر پس از دستگیری اشاره و خاطر نشان کرد: در مورد دسته بندی و برخورد متناسب با معتادین بر اساس بیماری های روانی و خطرناک، دستگاههای ذیربط در چارچوت تعریف شده قانونی به وظایف خود عمل کنند.

========================================================

استاندار قم:

اخلاص در خدمتگزاری با تأسی به ویژگی های اخلاقی شهدا بدست می آید

استاندار قم در دیدار با خانواده شهید حمله سال گذشته گروهک تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اخلاص در خدمتگزاري با تأسی به ویژگی های اخلاقی شهدا بدست می آید.
به گزارش روابط عمومی استانداری قم سید مهدی صادقی در آستانه سالگرد حمله گروهک تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی  به همراه مدیر کل بنیاد شهید  وامور ایثار گران استان قم با خانواده شهید حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی تقوی دیدار نمود.
استاندار قم در این دیدار با بیان ویژگی های شخصیتی شهدا و اهداف آنان در مسیر زندگی، اظهار کرد: بدون شک با تأسی مسئولین به راه و آرمان شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران راه انجام وظایف هموار خواهد بود.
صادقی با ابراز خرسند از حضور در جمع خانواده شهید تقوی و استماع ویژگی های اخلاقی این شهید بزرگوار، ادامه داد: از ویژگی های برتر یک انسان مومن و انقلابی حساسیت و مسئولیت پذیری است و امیدواریم با توجه به منش و روحیه این شهید انقلابی نسبت به تعهدات خود پاسخگو باشيم.

وی نقش بازماندگان شهدا را در انتقال سجایای اخلاقی ايشان بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: با دعای خیر خانواده شهدا امیدواریم توفیق اخلاص در خدمتگزاری نصیب مان شود.
لازم به ذکر است در پایان این دیدار استاندار قم با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی تقوی قدردانی نمود