مردم قم، امسال در جشن نیکوکاری با مشارکت ۲٫۴میلیارد تومانی گل کاشتند

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم گزارشی از برگزاری جشن نیکوکاری و مشارکت مردم قم در این جشن ارائه کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازسایت خبری کمیته امداد، اکبر رشیدی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه شعار جشن نیکوکاری امسال از سوی […]

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم گزارشی از برگزاری جشن نیکوکاری و مشارکت مردم قم در این جشن ارائه کرد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازسایت خبری کمیته امداد، اکبر رشیدی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه شعار جشن نیکوکاری امسال از سوی مرکز “جوانه لبخند می‌کاریم” اعلام شده بود گفت: امسال مردم نیکوکار و خیران قمی در جشن نیکوکاری گل کاشتند.
وی با بیان اینکه این جشن از شانزدهم تا هجدهم اسفندماه برگزار شد گفت: کمک های مردم در مدت سه روز در ۳۰ پایگاه ثابت و سیار، مدارس، مراکز نیکوکاری و مصلاهای نماز جمعه در ۵ بخش مرکزی، کهک، قنوات، سلفچگان و خلجستان در سراسر استان جمع آوری شد.
رشیدی با اشاره به استقبال مدارس و اصناف استان گفت: ۱۷۰ هزار پاکت در ۷۵۰ شیفت مدارس و ۵۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری در بین اصناف و بازاریان قم توزیع شد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قم با بیان اینکه مجموع کمک های مردمی و خیران در جشن نیکوکاری تاکنون دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است اظهار کرد: مشارکت مردم در جشن نیکوکاری، امسال نسبت به سال گذشته ده درصد رشد داشته است.
وی افزود: نزدیک به ۶۳۰ میلیون تومان مشارکت نقدی مردم و خیران و حدود یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان کمک های غیر نقدی و کالاست.
رشیدی با قدردانی از مردم و خیران افزود: هم اکنون این کمک ها که به صورت نقد، پوشاک و سبد غذایی است بین ۱۵ هزار و ۲۹۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد با در نظر گرفتن تعداد نفرات خانوار و شرایط خانواده ها در حال توزیع است و این خانواده ها پیش از سال جدید از این کمک ها بهره مند می شوند.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی استان قم با اعلام اینکه آماده دریافت کمک های مردمی هستیم اظهار کرد: نیکوکاران همچنان می‌توانند از طریق شماره گیری #۰۲۵*۸۸۷۷* به وسیله تلفن همراه یا با واریز کمک های خود به شماره حساب ۱۳۲۲۶۲۳۵۲۷ یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۶۳۹۸ با کد شناسه ۵۵۵۵۵۶۰ بانک ملت، در نشاندن جوانه لبخند بر چهره نیازمندان مشارکت کنند.