- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

مردم سلامتی پوست وبدن خود را به افراد ناواردنسپارند

مدیر درمانگاه پوست ومو ایرانیان قم گفت :مردم  سلامتی پوست وبدن خود را به افراد ناوارد نسپارند وخیلی از افرادی که ادعا می کنند مجاز به انجام امور درمانی در حوزه پوست،مو وزیبایی هستند،مجوزها وتخصص های لازم را در این زمینه ندارند ومردم در این زمینه باید هوشیار باشند.

به گزارش گروه اخبار پزشکی پایگاه خبری رهپویان قم ، مدیر درمانگاه پوست ومو ایرانیان قم صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت :مردم  سلامتی پوست وبدن خود را به افراد ناوارد نسپارند وخیلی از افرادی که ادعا می کنند مجاز به انجام امور درمانی در حوزه پوست،مو وزیبایی هستند،مجوزها وتخصص های لازم را در این زمینه ندارند ومردم در این زمینه باید هوشیار باشند چون دیده شده که اعتماد به افراد ناوارد در این زمینه ،آسیب های جبران ناپذیری به سلامتی مردم وارد نموده است.

دکتر سید محمد حسن طاهایی افزود:دربحث پوست ومو ولیزر وزیبایی خیلی ها ادعا می کنند در این زمینه بهترین هستند،واین کار تبدیل به بازار مکاره شده است ووتعدادی  به خودشان اجازه می دهند که با اینکه در این زمینه تخصص ومجوز ندارند،اقدام به اعمال زیبایی برای مردم می کنند،مانند آرایشگاه های زنانه،پزشکان عمومی و..،که توصیه می کنم به مردم که به این افراد اعتماد نکرده وتنها به مراکز مجاز ومتخصص واقعی در این زمینه مراجعه نمایند.

وی گفت:دیده شده برخی از پزشکان عمومی در ادامه سر در مطب خود،پوست ومو را اضافه می کنند مانند داخلی،پوست ومو،که این افراد متخصص انجام اعمال جراحی های زیبایی وپوست ومو نیستند ویک پزشک عمومی هستند وتنها افرادی متخصص پوست ومو هستند که در ابتدای آن نوشته باشند متخصص پوست ومو.

دکترطاهایی در ادامه  اظهار داشت:طبق دستور وزارت بهداشت ،تنها کسانی مجاز به انجام امور درمانی در حوزه پوست ،مو وزیبایی هستند که ،متخصص پوست ومو،فوق تخصص جراحی وترمییم،ومتخصص جراحی سروگردن هستند وتنها این دسته مجاز به انجام امور درمانی در این زمینه هستند.

وی با اشاره به اینکه این درمانگاه اولین مرکز مجاز وتخصصی پوست ومو در استان قم است،خاطر نشان کرد:ما پس از گذشت سال ها از افتتاح این مرکز درمانی تخصصی ،هم اکنون تبدیل به معتبر ترین مرکزدرمانی پوست ومو در هسته مرکزی کشور شدیم به طوری که ما موفق شدیم تندیس درمانگاه پوست ومو برتر کشور را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کنیم.

وی با اشاره به اینکه کلیه اعمال زیبایی وپوست وموولیزر که در این درمانگاه انجام می شود،توسط زبده ترین افراد متخصص در این زمینه انجام می شود ،اظهار داشت:ما در طی دوسال گذشته برخلاف دیگران،هیچ گونه افزایشی در تعرفه های درمانی خود اعمال نکردیم به طوری که وزیت یک پزشک متخصص پوست ومو که ۴۵هزار تومان است،در درمانگاه ما تنها ۲۵هزار تومان است! که این مبلغ با بیمه به ۲۰هزار تومان نیز کاهش پیدا می کند یعنی کمتر از نصف قیمت پزشکان متخصص در این زمینه.

وی از ارائه مشوق ها وتخفیف ها برای مشتریان دائمی این درمانگاه خبر داد وافزود:ما آمدیم یک طرح نو آورانه در این مرکز درمانی به راه انداختیم وباشگاه ارتباط بامشتری را راه اندازی نمودیم .به طوری که هرفردی بالای ۲۰۰هزار تومان از ماخدمات درمانی دریافت کند،یک کارت تخفیف ویژه بانام ومشخصات اون ازسوی درمانگاه ما برای اون صادر می شود ودر مناسبت های مختلف  این کارت اعتبارش شارژمی شود و به کسانی که برای اولین بار به این مرکز مراجعه و خدماتی به مبلغ ۲۹۰ هزار تومان دریافت نمایند ۲۰ درصد تخفیف به وی و بستگان درجه اولش داده می شود.

دکتر طاهایی با بیان اینکه افرادی که برای کاشت مو، جراحی بینی و لیزر پوست به درمانگاه ایرانیان مراجعه می‌کنند به بانک انصار معرفی می‌شوند و با معرفی یک ضامن از وام قرض الحسنه به مبلغ ۲۵ میلیون ریال بهره‌مند می‌شوند.

مدیر درمانگاه تخصصی پوست،مو ولیرز ایرانیان خاطرنشان کرد: هر مقدار ما در این شهر به جذب ثروت بپردازیم اقتصاد شهر پیشرفت می‌کند پس بهتر است برای درمان بیماری‌های مختلف در صورت امکان به مراکز درمانی شهر خود مراجعه کنیم.

وی ادامه داد: براساس آمار میزان رضایت مشتری درمانگاه تخصصی پوست، مو و لیزر ایرانیان از نظر کیفیت کار تیم پزشکی و تجهیزات با بسیاری از مراکز تخصصی و فوق تخصصی پوست و مو در شهر تهران برابر است.

طاهایی تاکید کرد: افرادی که برای کاشت مو، جراحی بینی و لیزر پوست به درمانگاه ایرانیان مراجعه می‌کنند به بانک انصار معرفی می‌شوند و با معرفی یک ضامن از وام قرض الحسنه به مبلغ ۲۵ میلیون ریال بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه از راه اندازی بخش نور درمانی در این مرکز درمانی خبر داد وافزود:ما باهدف خد مت به مردم استان قم وبدون درنظر گرفتن منافع اقتصادی،آمدیم دستگاه نور درمانی را در این بخش مستقر کردیم تا افرادی که مشکل لک وپیس دارند ودرمان های دارویی برای آنها کارگزار نبوده است،وبه جای رفتن به تهران وتحمل هزینه های سنگین رفت وآمد ،تنها با پرداخت ۱۰هزار تومان برای هرجلسه درمانی،در این بخش یو وی درمانی میشوند.

وی با تاکید بر بیمه نمودن تمامی کاشت موهایی که در این مرکز انجام می شود ،خاطر نشان کرد:کیفیت کار ما به حدی ت است که ما کار خود را بیمه نمودیم تا در صورت موفقیت آمیز نبودند(که تاکنون این اتفاق نیافتاده است)،کلیه هزینه های فرد درمان شده توسط بیمه به وی بازپس داده شود.

وی در پایان به علت ریزش مو در آقایان وخانم ها اشاره کرد وافزود:اولین علت ریزش مو در آقایان وخانمها ،ارثی است،وهورمون مردانه وعدم رعایت موارد بهداشتی برای مو و..در رتبه های بعدی قرار دارد.که ما برای کاشت مو سعی می کنیم از پشت سر که نسبت به هورمون مردانه مقاوم است،فولیکول وپیازچه مو را برداشته ودر بالای سر کاشت می کنیم که دوام ماندگاری زیادی خواهد داشت.