- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

مردم درصورت دیدن واحدهای فاقد پروانه با۱۱۰تماس بگیرند

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از اجراي طرح برخورد با صنوف فاقد پروانه کسب در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ” پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: طرح نظارت بر اصناف به منظور برخوردمربوطه و با هدف ساماندهي صنوف فاقد پروانه کسب با محوريت پليس امنيت عمومي در سطح استان اجرا شد.

وي افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي با همراهي نماينده اتاق اصناف از واحد صنفي سطح استان بازديد و در اين راستا تعداد ۴۱۹ واحد صنفي متخلف به علت نداشتن مجوز و پروانه كسب و عدم رعايت قوانين و مقررات صنفي اخطار و تعداد ۶۷ واحد صنفي در اين خصوص پلمپ شدند .

سرهنگ کاوياني با تاكيد بر استمرار اين گونه طرح ها و برخورد با واحدهاي صنفي متخلف از عموم مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز توسط افراد متخلف موارد را سريعاً از طريق پل ارتباطي ۱۱۰ اطلاع رساني تا نسبت به برخورد قانوني با متخلفان اقدام شود.

/////////////////

دانشگاه نماد رشد، توسعه و فرهنگ است

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامی استان قم با تاکيد بر اينکه روح حاکم بر دانشگاه‌ها همواره نشات گرفته از تعاليم عالي اسلامي است، گفت: دانشگاه نماد رشد، توسعه و فرهنگ و جامعه سازاست.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “پيام کاوياني” دانشگاه را خواستگاه مدنيت و تحول در هر جامعه دانست و اظهار داشت: حرکت جامعه دانشگاهي بايد بر درايت، منطق، صميميت، حفظ ارزش‌هاي انقلابي و دوري از افراطي‌گري باشد.

وی، ۳ مولفه پويايي، نشاط و نقادي را از شرايط لازم براي ايجاد تحول از سوي دانشجويان در جامعه برشمرد و ابراز داشت: دانشگاه‌ها همواره بار سنگين پرسشگري و روشنگري را در جامعه در همه ادوار تاريخ در ايران به دوش کشيده است.

سرهنگ کاویانی خاطرنشان کرد: دانشجويان تاثيرگذارترين جريان در ايجاد فرهنک نوآورانه و خلاق در هر جامعه پويا هستند.

وی بر ضرورت ايجاد وفاق و همدلي و تعامل بين نيروي انتظامي و دانشگاه تاکيد کرد و بيان داشت: امروز دشمنان اسلام با تبليغات منفي در فضاي مجازي به دنبال تفرقه و شکاف بين سازمان‌ها و نهاد‌هاي جمهوري اسلامي ايران هستند.

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامی استان نقش تعاملي دانشگاه و نيروي انتظامي را در تامين امنيت بسيار موثر دانست و تصریح کرد: نيروي انتظامي به دنبال برقراري نظم و امنيت است و نقش سازمان‌هاي همسوي ماموريتي از جمله اصحاب علم و دانش در باورمندي اين نگاه به جامعه هدف بسيار تاثيرگذار خواهد بود.