مدیر کل بنیاد شهید استان قم:ماهرچه داریم از برکات جانفشانی وخون شهداست

مدیر کل بنیاد شهید استان قم گفت: ماهرچه داریم از برکات جانفشانی وخون شهداست که از جان عزیز خود گذشتند تا درخت انقلاب تنومند شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم  ، مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثار گران استان قم صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی ودینی […]

مدیر کل بنیاد شهید استان قم گفت: ماهرچه داریم از برکات جانفشانی وخون شهداست که از جان عزیز خود گذشتند تا درخت انقلاب تنومند شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم  ، مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثار گران استان قم صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی ودینی بود که به برکت رهبری فرزانه امام راحل وخون شهدا به بار نشست وماهرچه داریم از برکات جانفشانی وخون شهد است که از جان عزیز خود گذشتند تا درخت انقلاب تنومند شود.

سردار سید جواد هاشمی افزود:پس از گذشت ۳۹سال از انقلاب پرشکوه ما،هنوز هم از حمایت اکثریت مردم برخوردار است واین درحالی است که منطقه پیرامونی ما سرشار از نا امنی وجنگ های نیابتی هست وایران به برکت جانفشانی شهدا ،تنها ساحل آرام منطقه به شمار می رود.

وی گفت:هم اکنون  آمریکا به همراه صهیونیست ها در حال اجرای طرح جنگهای فرسایشی خود درمنطقه هستند تا قدرت جمهوری اسلامی ایران را در منطقه مورد تظعیف قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد:هم اکنون به برکت این جانفشانی ها ،مملکت ما به آن قدرت عظیم موشکی  وتوان دفاعی رسیده است که دیگر هیچ کفتار صفتی به خود جرات تعرض به این خاک وبوم نمیدهد.

سردار هاشمی به برنامه های کمیته ایثار گران دهه فجر در استان قم اشاره کرد وافزود:نواختن زنگ ایثار که امروز در یکی از مدارس قم توسط استاندار محترم صورت گرفت،اجرای برنامه های مهمانی لاله ها در ۷۲گلزارشهدای  استان ،دیدار با خانواده های معظم شهدای انقلاب ،جنگ تحمیلی ومدافعین حرم،غبار روبی قبور شهدا،برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی در بخش اعظمی از مدارس استان،خاطره گویی در مدارس باحضور ایثار گران ،برگزاری یادواره ها در مساجد مختلف استان و…از جمله برنامه های کمیته ایثار گران استان در ایام این دهه مبارکه خواهد بود.

وی در پایان افزود:ما وظیفه داریم که از ارزشهای امام راحل واین انقلاب که برای شکل گیری وپیروزی آن خون هزاران شهید گلگون کفت تقدیم شد،دفاع کنیم.