مدير كل برنامه ريزي، نوسازي و تحول اداري منصوب شد

طي حكمی از سوي استاندار قم سيد رضا طباطبايي به عنوان مدير كل برنامه ريزي، نوسازي و تحول اداري استانداری قم منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومي استانداري قم با حكم دكتر بهرام سرمست استاندار قم، سيد رضا طباطبايي مدير كل پيشين روابط عمومي و امور بین الملل […]

طي حكمی از سوي استاندار قم سيد رضا طباطبايي به عنوان مدير كل برنامه ريزي، نوسازي و تحول اداري استانداری قم منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومي استانداري قم با حكم دكتر بهرام سرمست استاندار قم، سيد رضا طباطبايي مدير كل پيشين روابط عمومي و امور بین الملل استانداري قم به عنوان مدير كل برنامه ريزي، نوسازي و تحول اداري استانداری قم منصوب شد.

در حكم استاندار قم خطاب به سید رضا طباطبایی آمده است:

نظر به تعهد ، سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به پست مدیر کل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری منصوب می گردید . امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت توجه و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و فرامین دولت تدبیر و امید با بهره گیری از فرصت ها و توانمندی ها در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم متدین و شریف قم موفق و موید باشید.

طي حكمي از سوي استاندار قم:

سرپرست دفتر روابط عمومي و امور بین الملل استانداري قم منصوب شد

طي حكمي از سوي استاندار قم رضا صالحي به عنوان سرپرست دفتر روابط عمومي و امور بین الملل استانداري قم منصوب شد.

به گزارش روابط عمومي استانداري قم با حكم دكتر بهرام سرمست استاندار قم، رضا صالحي به عنوان سرپرست دفتر روابط عمومي و امور بین الملل استانداري قم منصوب شد.

در حكم استاندار قم خطاب به رضا صالحي آمده است:

نظر به تعهد ، سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومي و امور بین الملل منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت توجه و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و فرامین دولت تدبیر و امید با بهره گیری از فرصت ها و توانمندی ها در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم متدین و شریف قم موفق و موید باشید.

شايان ذكر است رضا صالحي پيش از اين كارشناس دفتر روابط عمومي استانداري قم بوده است.