مديركل دفترامور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري قم منصوب شد

استاندار قم در حكمي مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري قم را منصوب كرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومي استانداري قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در حكمي مرتضي بابائي را به سمت مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري قم منصوب كرد. در […]

استاندار قم در حكمي مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري قم را منصوب كرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومي استانداري قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در حكمي مرتضي بابائي را به سمت مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري قم منصوب كرد.

در حكم استاندار قم خطاب به مرتضي بابايي آمده است:

با عنايت به پيشنهاد معاون محترم سياسي، امنيتي و نظر به سوابق، تعهد و تجارت جنابعالي، به موجب اين ابلاغ به عنوان مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات  و تقسيمات كشوري منصوب مي شويد.

اميد است با استعانت از خداوند متعال و توجهات خاص حضرت ولي عصر(عج) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و فرامين دولت تدبير و اميد با بهره گيري از فرصت ها و توانمندي ها در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و مردم متدين شريف قم موفق و مؤيد باشيد.

ديدار معاون اداره كل نظارت و برنامه ريزي نهاد رياست جمهوري با استاندار قم و معاونين
معاون اداره كل نظارت و برنامه ريزي نهاد رياست جمهوري كه به منظور دريافت گزارش پيشرفت پروژه هاي مصوب سفر رياست جمهوري به قم سفر كرده است با استاندار قم و معاونين وي ديدار كرد.
به گزارش روابط عمومي استانداري قم سید مهدي صادقي استاندار  قم در اين ديدار با اشاره به افتتاح پروژه هاي عمراني در استان قم در دولت تدبير و اميد اظهار داشت: با وجود تنگناهاي اعتباري پيشرفت خوبي در اجراي طرح هاي عمراني صورت گرفته است.
استاندار قم تخصيص اعتبارات طرح هاي مصوب را در راستاي تكميل پروژه هاي بسيار مهم ارزيابي و اضافه كرد: اميدواريم با پيگيري مسئولان استاني بتوانيم طرح هايي كه دولت متعهد به اجراي آنها شده است را در موعد مقرر به بهره برداري برسانيم.
معاون اداره كل نظارت و برنامه ريزي نهاد رياست جمهوري سپس در جلسه اي با حضور معاونين اقتصادي و عمراني و مديران برخي دستگاه هاي اجرايي خواستار ارائه ي گزارش پيشرفت پروژه هاي مصوب سفر از سوي دستگاه هاي مرتبط شد.