- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

مدل مديريتي پليس، موفق ترين الگوي مديريتي کشور

آيت الله “شهرستاني” نماينده مرجع عاليقدر حضرت آيت الله العظمي “سيستاني” در ايران، مدل مديريتي پليس را موفق ترين الگوي مدل مديريتي کشور دانست.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پايگاه خبري پليس، نماينده آيت الله العظمي”سيستاني” در ايران طي ديدار با فرمانده انتظامي استان قم، موفقيت هاي پليس را در عرصه هاي مختلف به دليل الگوي مديريتي اين نيرو دانست و اظهارداشت: هر سازمان و تشکيلات با کادر مديريتي خوب، باعث احساس رضايتمندي بيشتر مردم شده و نيروي انتظامي نيز از اين مزيت برخوردار است.

وي اظهارداشت: همه ما شکرگزار خداوند هستيم چرا که پليس انقلابي و ولايت مدار، با تمام توان خود در سالم سازي جامعه از ناهنجاري هاي اجتماعي تلاش مي کند.

آيت الله شهرستاني با اشاره به توطئه هاي دشمنان براي بزرگنمايي برخي مسائل و معضلات در کشور، گفت: دشمنان تلاش مي کنند تا با سياه نمايي و بزرگ جلوه دادن برخي مسائل و معضلات کوچک در کشور، اعتماد بين مردم و مسئولان را خدشه دار کنند.

وي تصريح کرد: مردم فهيم و قدرشناس کشور ما پشتيبان نظام و رهبري (مدظله العالي) بوده و همواره از انقلاب اسلامي صيانت مي کنند.

نماينده آيت الله العظمي”سيستاني” سپس بر حفظ وحدت در جامعه تاکيد کرد و گفت: هرچه ارتباط مسئولان با مردم بيشتر و هدفمند باشد، اين همبستگي سبب مي شود تا دشمنان در اجراي توطئه هاي شان ناکام شوند.

در ابتداي اين ديدار نيز سردار “کاظم مجتبايي” فرمانده انتظامي استان قم با اشاره به اقدامات پليس قم در حوزه هاي کسب علم و معرفت، تصريح کرد: پليس قم همواره بر اساس نيازهاي اجتماع محور به کسب مهارت هاي لازم مي پردازد.

وي در ادامه ارتباط پليس با مراکز علمي و حوزوي را سبب تقويت بنيه معرفتي و حرفه اي دانست که تاثير مستقيم در موفقيت اين نيرو در مأموريت ها داشته است.

سردار مجتبايي با اشاره به ارتقاء جايگاه اين نيرو در تخلق به اخلاق اسلامي با بهره گيري از مباني و مفاهيم قرآني، تاکيد کرد: کسب مهارت هاي معرفتي و ديني در درون سازمان باعث صيانت از کارکنان و در بيرون از سازمان باعث کسب اعتماد عمومي شده است.