محور”گرمسار-قم” قربانی گرفت:پدر و پسر، قربانی باک خالی سوخت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از وقوع یک حادثه رانندگی با ۲ کشته در محور “گرمسار-قم” خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “مختار پناهی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: شب گذشته با اعلام مرکز پیام پلیس راه استان قم، مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی […]

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از وقوع یک حادثه رانندگی با ۲ کشته در محور “گرمسار-قم” خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “مختار پناهی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: شب گذشته با اعلام مرکز پیام پلیس راه استان قم، مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در کیلومتر ۴۶ محور گرمسار به قم، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه خودرو کیا به علت اتمام سوخت در حاشیه راه توقف کرده و راننده و پسرش برای تهیه سوخت به لاین مخالف که دارای پمپ بنزین بوده مراجعه و پس از تهیه سوخت، در حال انتقال به داخل باک خودرو بودند که یک دستگاه خودرو وانت مزدا با آن ها برخورد می کند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه پدر و پسر در دم جان خود را از دست می دهند.

سرهنگ پناهی ضمن توصیه به رانندگان خواست، قبل از سفر و طول مسیر از پر بودن باک بنزین اطمینان داشته و حتما قبل از شروع سفر از طریق اطلاعات راه ها از موقعیت اماکن رفاهی(پمپ بنزین ها) مطلع شوند.

رئیس پلیس راه استان قم گفت: رانندگان در صورت توقف اضطراری باید در پارکینگ های مناسب در منتهی الیه سمت راست حاشیه جاده توقف کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.