محل دپوی ۵ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق لو رفت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف ۵ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به قاچاق […]

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف ۵ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به قاچاق گازوئیل می کند، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه از شناسایی محل نگهداری سوخت قاچاق در این رابطه خبر داد و گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی استان در بازرسی از محل ۵ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری یک نفر، بیان داشت: با حضور عوامل شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي قم و اداره استاندارد و نمونه‌برداري و تاييد کارگروه فني مبني بر گازوئیل بودن فرآورده مکشوفه، با مجوز قضائي سوخت به انبار شرکت ملي تحويل و ارزش آن را ۲۹۰ ميليون ریال اعلام کردند.

سرهنگ قهرمانپور از همشهریان خواست، هرگونه فعالیت غیرقانونی افراد را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا اقدامات قانونی در این زمینه انجام شود.

////////////////////////////////////////////

برخورد با خودروهای توقف کننده در میادین و تقاطع ها

سرپرست پلیس راهور استان قم از برخورد با خودروهای توقف کننده در میادین و تقاطع ها در قم خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا صدفی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به ابراز گلایه شهروندان در خصوص پارک خودروها در میادین و تقاطع ها در شهر قم، اظهارداشت: این توقف علاوه بر تخلف، باعث تضیع حقوق شهروندی نیز خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده با این دسته از خودروها به طور جدی برخورد می شود و اعمال قانون نیز به صورت دستی و یا با استفاده از دوربین های نظارتی پلیس در حال اجرا است.

سرپرست پلیس راهور استان قم خاطرنشان کرد: به استناد بند ت ماده ۱۶۳ آیین نامه راهنمایی و رانندگی،ایستادن یا توقف وسایل نقلیه در فاصله ۱۵متری میادین،تقاطع یا سه راه ها ممنوع بوده و برای متخلفان برابر کد تخلف ۲۰۳۸ به مبلغ ۵۱ هزار تومان جریمه ثبت خواهد شد.