مجلل ترین جایگاه سوخت سی ان جی کشور درقم به بهره‌ برداری رسید

هم‌زمان با میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، چهل‌ویکمین جایگاه عرضه سوخت سی‌ان‌جی به نام جایگاه پارسیان۲ در منطقه قم به بهره‌برداری رسید. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم ،همسو با سیاست‌های ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، کاهش ترافیک درون‌شهری، بهبود […]

هم‌زمان با میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، چهل‌ویکمین جایگاه عرضه سوخت سی‌ان‌جی به نام جایگاه پارسیان۲ در منطقه قم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم ،همسو با سیاست‌های ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، کاهش ترافیک درون‌شهری، بهبود کیفیت هوا، سالم‌سازی محیط زیست و ترویج وتوسعه متوازن نقاط عرضه سوخت پاک سی‌ان‌جی، مجلل ترین جایگاه سی‌ان‌جی کشور در استان قم در روز میلاد مولی‌الموحدین علی ابن ابیطالب (ع) توسط مسئولین شرکت راه اندازی شد.

سید محمود طاهری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: با توجه به اینکه احداث جایگاه‌های جدید در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به هم استانی‌های گرامی و هموطنان عزیز می‌باشد، با راه اندازی جایگاه پارسیان۲، تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی این استان به ۴۱ باب رسیده است.

مدیر این شرکت اظهار داشت: این جایگاه «پارسیان۲» در ابتدای جاده جعفریه – ساوه، بلوار جضرت معصومه (س) واقع شده که با ظرفیت چهارهزارمترمکعب بر ساعت گاز فشرده طبیعی، شش دیسپنسر و دوازده نازل و قابلیت سوختگیری نود و شش هزارمترمکعب و امکان سوخت‌گیری پنج هزار و پانصد خودرو درطول شبانه روز دارد.

طاهری در ادامه افزود: این جایگاه با مالکیت بخش خصوصی، در زمینی به مساحت سه هزارمتر مربع احداث و مبلغ دویست و پنجاه میلیارد ریال هزینه در برداشته که به جهت راه اندازی بخش‌های خدمات رفاهی از جمله (رستوان، سوپرمارکت و…) اشتغال‌زایی ایجاد خواهد گردید.

لازم به ذکر است در طی سال جاری با راه اندازی تعداد دو باب جایگاه در استان قم، شش هزار متر مکعب بر ساعت گاز فشرده طبیعی به ظرفیت جایگاه‌ها اضافه شده است که نسبت به سال گذشته رشدی معادل ۱۱/۸ درصد در ظرفیت جایگاه‌ها را شاهد بودیم و در پی این افزایش ظرفیت، کاهش مدت زمان انتظار خودروها جهت سوختگیری مورد انتظار است.