- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

متأسفم که از ظرفیت علمی قم به صورت کاربردی استفاده نمی‌کنیم

سیار گفت: من به مجموعه علمی شهر خودم تعصب دارم و افسوس می‌‌خورم چرا از این فرصت‌ها نمی‌توانیم برای کاربرد جامعه استفاده کنیم
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی فرمانداری :رضا سیار فرماندار شهرستان قم با حضور در مراسم افتتاحیه و بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه نمایشگاه علمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، اظهار کرد: از ایده‌هایی که دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی قم در زمینه‌های فنی، مهندسی و حسابداری و بحث اقتصاد و پیوند آن با مدیریت و موضوعات پزشکی و ژنتیک خیلی استفاده بردیم.
مهندس رضا سیار افزود: من به مجموعه علمی شهر خودم تعصب دارم و افسوس می‌‌خوریم چرا از این فرصت‌ها نمی‌توانیم برای کاربرد جامعه استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه توسعه علمی رمز بقای جامعه، کشور و نظام جمهوری اسلامی است، گفت: قم در زمینه بهره‌مندی از حوزه علوم و فناوری‌های نوین، نیازمند انجام اقدامات مهم و اساسی است.
فرماندار درادامه این بازدید از مدیریت دانشگاه و اعضای هیات علمی ، اساتید و دانشجویان در خواست کرد برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی به یاری دولت و دستگاههای اجرایی بیایند .
سیار پیشنهاد نمود دانشگاه آزاد با این ظرفیت علمی می تواند با دائر نمودن کلینیک های مشاوره ای با مدیریت جهادی برای غلبه بر آسیب های اجتماعی نقشی بی بدیل ایفا نماید .
در پایان این دیدار مقرر شد نشست ها ی مشترک دستگاههای اجرایی در زمینه های مختلف توانمندی دانشگاه با محوریت فرمانداری تشکیل گردد تا از این توانایی به نحو مطلوب استفاده گردد
گفتنی در این نمایشگاه ۱۶ غرفه دانشجویی شامل غرفه‌های مکانیک، روانشناسی، کامپیوتر، شیمی، گرافیک، پرستاری، پزشکی، مامایی و علوم آزمایشگاهی، ژنتیک، حسابداری، مدیریت، صنایع، پرتو پزشکی، عمران و غرفه معماری حضور دارند