مامور قلابی در دام ماموران :دستگیری مامور قلابی در قم

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری متهمی که با جعل عنوان مامور ناجا از ۹ نفر کلاهبرداری کرده بود، در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار” عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداري با پوشش افسر پلیس راهور، موضوع […]

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری متهمی که با جعل عنوان مامور ناجا از ۹ نفر کلاهبرداری کرده بود، در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار” عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداري با پوشش افسر پلیس راهور، موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:  متهم با جعل این عنوان برای صدور گواهينامه و حذف خلافي خودرو از شهروندان اقدام به دريافت وجوه نقدي مي کرد.

سردار آقاخانی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: در بازجویی کارآگاهان پلیس آگاهی استان، متهم به ۱۰ فقره سابقه سرقت اعتراف و تاکنون نیز ۹ نفر شاکی در این خصوص شناسایی و اموال مسروقه تحویل مالباختگان شد.

سردار آقاخانی بیان داشت: متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

اجرای طرح قدر در قم با دستگیری ۳ سارق و ۱۶ معتاد متجاهر

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری ۳ نفر سارق و ۱۶معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح قدر در حوزه استحفاظي تعدادی کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح قدر در حوزه استحفاظي تعدادی کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

سرهنگ جعفریان در ادامه دیگر نتایج این طرح را شامل دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش، کشف ۵ فقره انواع اموال مسروقه ، یک دستگاه خودروي سرقتي و ۳ دستگاه موتورسیکلت، توقيف ۲ دستگاه موتورسيکلت و ۲ دستگاه خودرو،مقاديري موادمخدر و آلات استعمال موادافيوني و ۱۶ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر برشمرد.