مادر و دو کودک دختر یک و دو ساله در دم جان باختند

پایان تعطیلات تابستان و استمرار حوادث ترافیکی در جاده ها ، مادر و دو کودک دختر یک و دو ساله در دم جان باختند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ قم ، مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس به تشریح حوادث دو روز گذشته پرداخت. حریق خودروی سمند با سه […]

پایان تعطیلات تابستان و استمرار حوادث ترافیکی در جاده ها ، مادر و دو کودک دختر یک و دو ساله در دم جان باختند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ قم ، مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس به تشریح حوادث دو روز گذشته پرداخت.

حریق خودروی سمند با سه فوتی ، مادر و دو کودک دختر یک و دو ساله در دم جان باختند.

وی افزود:صبح بیست و یکم شهریور در محور اتوبان قم – تهران و در کیلومتر هفده برخورد شدید خودروی سمند منجر به حریق خودرو شد.

در این حادثه تلخ و ناگوار متاسفانه سه سرنشین خودرو ( مادر و دو کودک ) بعلت شدت آسیب های وارده و سوختگی در محل فوت نمودند و دو نفر پس از دریافت اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان سطح شهر منتقل شدند.
آمبولانس اورژانس در کمترین زمان ممکن و پس از چهار دقیقه در محل حادثه حاضر شد.

همچنین روز گذشته سه حادثه مختلف منجر به سه سورتی بالگرد اورژانس شد.

تصادف دو خودروی سنگین در جاده قدیم قم – تهران منجر به فوت دردم یک آقا و مجروح شدن یک نفر دیگر شد که مجروح توسط اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شد.

در حادثه دیگر که در محور قم – نیزار رخ داد ، واژگونی خودروی سواری چهار مجروح برجا گذاشت.

وی گفت:در این حادثه متاسفانه وضعیت دو نفر از مجروحین بدحال گزارش شد که به همین جهت علاوه بر اعزام دو دستگاه آمبولانس بالگرد اورژانس نیز به محل حادثه اعزام شد.

در حادثه دیگر روز گذشته حادثه شغلی – صنعتی در کارخانه ای در شهرک صنعتی طغرود سه مصدوم داشت که با توجه به وخامت حال یکی از مصدومین اورژانس هوایی نیز به محل حادثه اعزام شد.

وی درپایان خاطر نشان کرد:مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم از شهروندان درخواست رعایت اصول ایمنی با توجه به ترافیک پایان تعطیلات را دارد.
همچنین در صورت رخ دادن حادثه ضمن حفظ خونسردی تماس با اورژانس ۱۱۵ داشته باشند.