- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

لزوم تلاش بیش از پیش برای کسب رضایت‌مندی مردمی در امور شهری

رئیس شورای اسلامی شهر قم بر لزوم تلاش بیش از پیش برای کسب رضایت‌مندی مردمی در امور شهری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، عبدالله جلالی در نشست صمیمی معتمدین شهر مقدس قم و مدیریت شهری و آیین تکریم و معارفه معاون فنی و عمرانی شهردار و مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری که در سالن همایش های رضوان شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه انتظار شورای شهر از مجموعه معاونت فنی و عمرانی جبران عقب ماندگی های شهر قم است، اظهار کرد: امیدواریم نیروهای جدیدی که در جایگاه تخصصی فنی و عمرانی قرار گرفتند مسیر رشد و توسعه قم را با قوت ادامه دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شورای پنجم قبل از اینکه کار خود را شروع کند ۴۳ جلسه تخصصی و آسیب شناسی و واکاوی شرایط قم را برگزار کرد، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم رسالت خود را به خوبی انجام دهیم باید تصمیم بزرگی برای ادامه مسیر رشد قم در چارچوب برنامه می گرفتیم که در این راستا تثبیت مدیریت شهری مورد تاکید قرار گرفت.

جلالی با اشاره به همدلی و انسجام در تیم مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: بعد از این مرحله حرکت در مسیر نقشه راه و تدوین بودجه بر همین اساس در اولویت کاری شورای شهر قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه با وجود مشکلات اقتصادی پیش روی مدیریت شهری پروژه ها با سرعت خوبی پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: نسبت هزینه های جاری به عمرانی در شهرداری ۲۰ به ۸۰ درصد است و کمتر حوزه‌ای وجود دارد که چنین شرایطی داشته باشد و این هزینه های جاری نیز بخشی مربوط به هزینه های نگهداری پسماند و فضای سبز و نظافت شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم یکی از اتفاقات قابل تقدیر در شهرداری را انضباط مالی در تیم مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: شرایط مالی امروز قابل مقایسه با گذشته نیست.

جلالی گفت: تمام اقدامات،‌پروژه ها و تصمیماتی که در شهر اتفاق می افتد نتیجه کار کارشناسی و علمی است.

وی با تاکید بر اینکه امروز معتقدیم شورای شهر جای حرف نیست و فضایی برای کار و عمل است، اظهار کرد: طی این سال های از مسائل حاشیه ای دوری شده و سعی شده از تمام ظرفیت ها به نفع مردم و نظام استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم سلامت اداری را مورد توجه شورای اسلامی شهر خواند و گفت: اقدامات خوبی صورت گرفته تا بتوانیم نظارت مستقیم و غیرمستقیم را داشته باشیم و در این راستا رضایتمندی عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است.

جلالی با تاکید بر اینکه در راستای کسب رضایتمندی مردم باید بیش از پیش تلاش شود گفت: نباید اجازه داد حتی کوچک ترین عضو تیم مدیریت شهری کاری کند که به رضایتمندی عمومی ضربه ای وارد شود.