- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

لزوم تدوین چشم انداز در استان ها برای افزایش مشارکت های مردمی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد بر لزوم تدوین چشم انداز در استان ها برای افزایش مشارکت های مردمی تاکید کرد.
به گزارش پایگاه  خبری  رهپویان قم به نقل ازکمیته امداد،معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با حضور در همایش معاونان و رؤسای استان‌ها، سیاست‌های نوین و چشم‌انداز این حوزه را تبیین کرد.
علیرضا عسگریان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد بابیان اینکه شغل امدادگری و خدمت به مستضعفان شرافت و آبرو می‌آورد گفت: به مدیران این نهاد پیشنهاد و تأکید می‌کنم در خانه محرومان به دیدارشان بروند وزندگی و مشکلاتشان را از نزدیک ببینند.
وی با اشاره به اینکه درک جامع و الهی خدمت به نیازمندان لازمه مدیریت امدادی است گفت: مدیران این نهاد باید با خود و خدا خلوت کنند تا خداوند توفیق خدمت ناب را به آن‌ها عطا کند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی همچنین از مدیران این حوزه خواست که باهدف رفع نیازهای محرومان با خیران بیشتر ملاقات کنند تا باشخصیت آنان و باورهایشان بیشتر آشنا شوند.
عسگریان با انتقاد از اینکه استان‌ها درزمینهٔ افزایش مشارکت‌های مردمی چشم‌انداز ندارند افزود: با یک ذهن دینی پرورش‌یافته جهادی می‌توانیم به فضل الهی منابع را تغییر و درآمدهای این نهاد را حتی تا ۵ برابر افزایش دهیم.
وی خدمت همه‌جانبه امدادگران را در حوزه مشارکت‌های مردمی خواستار شد و گفت: اهمیت و حاصل کار و تلاش ما زمانی معلوم می‌شود که با تمام توان برای حوزه مشارکت وقت و انرژی بگذاریم.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی لزوم آموزش نیروهای این حوزه را ضروری دانست و گفت: استان‌ها باید برای این امر برنامه‌ریزی و همت بیشتری داشته باشند تا بتوانیم بهره‌وری بیشتری در مشارکت‌های مردمی داشته باشیم.