لزوم ایجاد زیرساخت های سخت افزاری و مهارت آموزی جهت ارائه آموزش غیرحضوری به دانش آموزان

استاندارقم برضرورت برنامه ریزی جهت غني سازي اوقات فراغت و اثربخشي برنامه هاي آموزشي و پرورشي توسط آموزش و پرورش استان تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومي استانداري قم دكتر بهرام سرمست استاندار قم در چهارمين جلسه شوراي آموزش و پرورش استان قم كه در سالن كرامت استانداري […]

استاندارقم برضرورت برنامه ریزی جهت غني سازي اوقات فراغت و اثربخشي برنامه هاي آموزشي و پرورشي توسط آموزش و پرورش استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومي استانداري قم دكتر بهرام سرمست استاندار قم در چهارمين جلسه شوراي آموزش و پرورش استان قم كه در سالن كرامت استانداري قم برگزار شد، طي سخناني با اشاره به شرايط خاص جهان در مواجهه با كرونا اظهار كرد: كنترل اين بيماري امروز در اولويت برنامه هاي دولت هاست.
استاندار قم با بيان اينكه در چنين فضايي اعمال محدوديت ها در حوزه هاي مختلف در دستور كار است افزود: در وزارت آموزش و پرورش نيز ارائه ي آموزش ها به صورت غيرحضوري و كاهش مراجعات دانش آموزان از بهار امسال مورد توجه قرار گرفته است.

سرمست با بيان اينكه تمام برنامه ريزي ها بايد بر اساس اصل آموزش غيرحضوري تدوين شوند ادامه داد: دبيران بايستي ضمن مجهز شدن به زيرساخت هاي سخت افزاري، مهارت هاي لازم در راستاي ارائه ي آموزش غیرحضوری را كسب كنند.

مقام عالي دولت در استان قم همچنين غني سازي اوقات فراغت و اثربخشي برنامه هاي آموزشي و پرورشي در اين دوران را بسيار مهم برشمرد و با تاكيد برنامه محوري در اين راستا گفت: اعمال نظارت هاي لازم از سوي آموزش و پرورش استان بايستي با جديت دنبال شود.

سرمست در بخش ديگري از سخنان خود تصميم سازي در جلسات كميته هاي كارشناسي پيش از بررسي طرح ها در جلسات ستادي را ضروري دانست و تصريح كرد: در صورتيكه تصميمات مبناي كارشناسي داشته باشند، مي توانيم در حضور رسانه ها و مردم پاسخگو باشيم.

وي در پايان پروژه هاي آموزش و پرورش را در اولويت مديریت استان قم دانست و گفت: دولت نيز اهتمام ويژه اي به برقراري امر آموزش در شرايط كرونا داشته است و بسترهاي لازم در راستا محقق شدن آن را نيز فراهم كرده است.

در اين جلسه در خصوص شهريه مهدهاي كودك زيرمجموعه آموزش و پرورش استان قم تصميم گيري شد.